לכבוד הימים הנוראים ליאורה שוב מנסה להשכין שלום בין הגשש במיל' שייקה לוי לאשתו של פולי ז"ל, שוש פוליאקוב. זאת אחרי שבתוכנית “אנשים" של עדי מאירי התייחס הגשש השלישי, גברי בנאי, לנושא: “אני חושב שהפוליאקובים פשוט פגעו בו", אמר. “הם צחקו עליו ונגעו בנקודה מאוד מאוד רגישה. אז הוא החרים אותם, הוא לא מדבר איתם. ובצדק. כואב לי מאוד שהם חשבו על עצמם ועל פרנסתם ופגעו בחבר טוב של אבא שלהם ושלי. אני לא יודע אם הם התנצלו, אני אמרתי שאני חושב שהם צריכים להתנצל".

שוש פוליאקוב, תכף יום כיפור, אולי תתנצלי בפני שייקה לוי?

“זה לא מעניין אותי".


יעל פוליאקוב, ראית את “אנשים" עם גברי בנאי, לא הגיע הזמן לנקות שולחן לפני החג ולהתנצל בפני שייקה לוי?

“ראיתי את הראיון והיה מאוד יפה, אבל אני מעדיפה לא להתראיין. תודה".

יעל ושוש פוליאקוב (צילום: אור גפן)
יעל ושוש פוליאקוב (צילום: אור גפן)

>יומיים לאחר הבחירות, רגע לפני המשא ומתן הקואליציוני, נפגשו שני קצות הקשת הפוליטית, מחנה הימין ומחנה השמאל, במקום אחד. הם שמו בצד את המחלוקות ביניהם ולקחו חלק באריזות סלי המזון במסגרת מבצע ״חג שבע לילדים״ של עמותת מגדל אור, ממפעלות הרב יצחק דוד גרוסמן, חתן פרס ישראל. לפני שישבו יחד בכנסת, חברו שר החינוך ויו"ר מפלגת הבית היהודי הרב רפי פרץ וחבר מפלגת המחנה הדמוקרטי הרמטכ"ל במיל' יאיר גולן לפוליטיקאים נוספים על מנת לאפשר לכל ילד בישראל ליהנות מארוחת החג.

>האומנית וארכיטקטית האלפיון אירמה אורנשטיין השיקה במוצ"ש את MAIA - היצירה שלה, במוזיאון העיצוב חולון. MAIA, שהוצגה לעולם לראשונה בגלריית סאצ'י בלונדון, הגיעה לחולון לחודש ימים. אורנשטיין סיפרה על ילדותה המאושרת בחולון ועל כך שמרגש אותה לשוב למחוזות ילדותה. התרשמו: הפילנתרופ סילבן אדמס, מוטי רייף, גלעד עדין, גלית פרבר, ראש העיר חולון מוטי ששון ועוד.

>שבת בבוקר, מספר סלבס מופיעים עם ילדיהם, מתרווחים בסטייל ונהנים מהסרט “קסם של מפלצות" במתחם הקולנוע החדש והמפואר של חברת MOVIELAND במתחם Y סנטר פולג. רוו נחת: ג'ני צ'רוואני ואמילי, אופירה אסייג ואמילי, ינאי פרישר–גוטמן ורוי, אלוף העולם בג'ודו שגיא מוקי בתקן בייביסיטר לאחיינים שלו, אקי אבני עם ניקול והבנות אמיליה וגרייס, ועוד.

אקי אבני עם ניקול והבנות (צילום: רפי דלויה)
אקי אבני עם ניקול והבנות (צילום: רפי דלויה)