כמעט הכל נכתב על האירוע המגלומני ועוצר הנשימה של השקת שלושת הקליפים החדשים של הזמרת העולה (עולה הרבה מאוד) ניקול ראידמן: על הבסטי, שרה נתניהו, שהגיעה עם קוטור ולוק מוקפד במיוחד. על מחיר המציאה בהפקת שלושת הקליפים, רק 10 מיליון שקל, בערך שכונה לזוגות צעירים במחיר למשתכן בשכונת יוקרה. על הזר שהעניק לה על הבמה בן זוגה ב–12 השנים האחרונות, מיכאל צ'רנוי וגם על השיר החדש שראידמן ביצעה ושחובר עבורה במיוחד על ידי הזמרת והיוצרת דנה לפידות.

אבל כרגיל, ליאורה אינה מתעסקת בזוטות, אלא בחיים עצמם. כאן היא גילתה שמאחורי הקלעים כיכבה ניקול נוספת, ניקול מילר–אבני, אשתו השנייה של אבני ואם בנותיו. אף שניקול 2 היא ממוצא בריטי ממשפחה מיוחסת ומבוססת, והבריטים ידועים במזגם הנוח והשקול, מקורותיה של ליאורה מספרים שהיא רתחה ומאוד לא אהבה את העובדה שבעלה מופיע בקליפים עם ניקול 1 בסצינות אינטימיות, שלא משאירות הרבה מקום לדמיון מסכת השמועות על רומן של אבני עם ניקול 1 לא סייעה במיוחד להרגיע את רוחה הסוערת.

ניקול ראידמן ואקי אבני (צילום: רפי דלויה)
ניקול ראידמן ואקי אבני (צילום: רפי דלויה)


לפני כשבועיים, כשסיפור הפרידה של הזוג צ'רנוי–ראידמן עלה לכותרות, הכחיש אבני את השמועות על רומן בפוסט סהרורי משהו באינסטגרם, שבו כתב שאין בינו לבין ניקול 1 יחסים רומנטיים. אבני גם דאג בכל מקום להכחיש את השמועה, אבל הסערה לא שככה ולא נשכחה. במהלך האירוע ניקול 2 לא בירכה את ניקול 1 ואפילו לא אמרה לה שלום. זאת אף על פי שבמהלך תקופת הפקת הפרויקט היא התמידה לבקר בביתה וילדיהם מתחנכים באותו גן של האלפיון העליון בכפר שמריהו.

אקי אבני ואשתו ניקול (צילום: רפי דלויה)
אקי אבני ואשתו ניקול (צילום: רפי דלויה)

שלום לניקול מילר–אבני. סיפרו לי שרתחת לנוכח השמועות והקליפים הצמודים ואפילו הצבת אולטימטום לבעלך, לא לעבוד שוב עם ראידמן ולא לקחת חלק בפרויקטים עתידיים שלהם. זה נכון?

“הפרויקט מרשים מאוד. ניקול ובעלי עשו עבודה מדהימה. שמחתי מאוד שהייתה להם השקה מוצלחת. אקי איש מקצוע וחופשי לעבוד עם מי שנראה לו נכון, אני לא מתערבת לו בעבודה. אני מאחלת לך שנה טובה ולכל בית ישראל".

אבל לא ענית על שאלתי. הצבת לבעלך אולטימטום? בירכת את ניקול לשלום?

“לשאלתך, בירכתי אותה לשלום וכמו שעניתי לך, אני לא מתערבת לבעלי בעבודה. הוא חופשי לבחור את מי שמתאים לו לעבודה. יום מקסים".

ראידמן, אני מסכמת: ניקול נגד ניקול?

“מאחלת לכולם אהבת האמת בשכל, אהבת היושר בחיים, אהבת היופי ברגש, אהבת הטוב במעשה! שתהיה שנת קוטור ושגשוג לכולם".

(צילום: אלכס ליפקין)
(צילום: אלכס ליפקין)