הזמרת דמי לובאטו שביקורה בישראל לפני כשבועיים נחשף כאן לראשונה, עדיין לא נרגעה ושיתפה את עוקביה באינסטגרם בתמונות ותחושות שנשארו איתה מהמסע המרגש בארץ הקודש. ביקורה הרוחני של לובאטו גרר לא מעט כותרות באתרים נחשבים ברחבי העולם וניתן להכריז על הזמרת כשגרירה לא רשמית החדשה של מדינת ישראל. אתמול (שלישי) פרסמה הזמרת הבינלאומית שלושה פוסטים מרגשים כשאת הראשון מביניהם חסמה לתגובות על מנת למנוע תגובות מיותרות.



הזמרת פרסמה תמונות מהעיר העתיקה בירושלים, הכותל, מוזיאון ההנצחה 'יד ושם' וביקור מרגש במרכז שלווה לילדים בעלי מוגבלויות. בנוסף לתמונות היפות והמרגשות כתבה לובאטו: "אני זמרת אמריקאית, גדלתי כנוצרייה ויש לי שורשים יהודים. כשקיבלתי את ההזדמנות לבקר במקומות שקראתי עליהם בתנ"ך בילדותיי מיד הסכמתי".  סיפרה



הזמרת לא חסכה מחמאות ושיתפה: "יש משהו קוסמי בישראל. מעולם לא הרגשתי חיבור רוחני כל כך עמוק לאלוהים, רוחניות כל כך חשובה לי בחיי. הזכות להיטבל בנהר הירדן, באותו מקום בו נטבל ישו, גרמה לי להתחדשות. הטיול הזה היה כל כך חשוב לאיכות החיים שלי, ללב שלי ולנשמה שלי. אני מודה על הזיכרונות שנוצרו ואת ההזדמנות למלא את החור העצום בליבי, תודה שקיבלת אותי ישראל". בפוסט נוסף שהעלתה לרשת האינסטגרם שיתפה בביקורה במוזיאון 'יד ושם' וכתבה: "הלב שלי נשבר לחלוטין ביד ושם. זאת מחווה יפיפייה וזיכרון שלא נוכל לשכוח לעולם".



מהביקור בכותל (צילום: מרק ישראל סלם)
מהביקור בכותל (צילום: מרק ישראל סלם)

(צילום: מרק ישראל סלם)
(צילום: מרק ישראל סלם)