השחקן אקי אבני, כיכב בשבועות האחרונים במדורי הבידור בגין חרושת שמועות שקרית על רומן שלא היה עם ניקול ראידמן בעקבות הפרויקט המוזיקלי שערכו יחד. כעת הוא שוב עולה לכותרות לאחר שנפל קורבן- הפעם למתחזה שמבקש כסף בשמו. בסוף השבוע האחרון קראתם כאן ב-TMI כי מישהו התחזה לזמרת קרן פלס בוואטס אפ וביקש בשמה כסף ממכרים, וכעת מסתר שפלס היא לא היחידה.

אקי אבני (צילום: ברק פכטר)
אקי אבני (צילום: ברק פכטר)

גם השחקן אבני נפל קורבן לאותו נוכל מתחזה, ששלח לכל מקורביו הודעה בה נכתב: "אין לי כל כך הרבה זמן, אני נמצא בחול וחוזר ביום ראשון. אני צריך טובה ענקית ברמת השרון, מצטער שזה ככה, נפלה לי בעיה קטנה קצת בהפתעה, אני צריך למסור 15 אלף שקלים במוזמן. רציתי לדעת אם תוכל לעזור לי עד שאגיע בחזרה. אחזיר את ביום ראשון בבוקר". אבני שרק לפני כמה שבועות השתמש באינסטגרם כדי להכחיש את השמועות על הרומן עם ראידמן, נעזר ברשת החברתית שוב ומודיע למקורביו: "זהירות עוקץ. בחור בשם ניקולאי קדוש עם פרופיל וואטס אפ עם תמונה שלי מזדהה בשמי ומבקש כספים כביכול בשמי מחברים ואנשים שמכירים אותי. כנראה שהוא עובד מיום שלישי, היזהרו זה עוקץ! העניין בטיפול על ידי גורמים מוסמכים. אנא אם מישהו מכם נעקץ על ידי ניקולאי או שם אחר פנו כעת למשטרה. אני מאמין שישנם כמה ניקולאי קדוש במדינת ישראל וברור לי שזה שם בדוי שהנוכל משתמש בו כמו שהוא משתמש בזהות שלי. מעולם לא הצבעתי על ניקולאי מסויים, אז אם יש באמת ניקולאי קדוש פשוט לך למשטרה ותתלונן שמשתמשים בזהות שלך כמו בשלי. במקום לשלוח מסרים אליי מכל קצוות הארץ שאני עושה לך שיימינג".



לא רק אקי אבני וקרן פלס גם המפיק מוטי רייף העלה אמש פוסט לרשתות וכתב: "אזהרה, לצערי הרב בשעות האחרונות נשלחות הודעות לאנשי הקשר שלי אשר מבקשות להעביר אליי כסף. אבקש לא לשתף פעולה עם הדרישה להעברת תשלום אליי ולחסום את שולחי ההודעות זה תרגיל עוקץ. במקביל אפנה למשטרה להגיש תלונה".