פחות מיממה חלפה מאז אילנה אביטל וחבריה לעונה החדשה של הישרדות VIP נחתו בשדה התעופה בן גוריון אחרי חודשיים של שהות באיי הפיליפינים, ובעוד שהיא כמעט לא הספיקה להתאושש ולפרוק את המזוודות קיבלה הבוקר (שני) הזמרת שיחה בהפתעה משי גולדשטיין ולאה לב ברדיו 103FM. במהלך השיחה בתוכנית "מועדון ארוחת הבוקר" נשאלה אביטל כיצד היא מסכמת את החוויה אבל על הדרך פלטה פרט מעניין הצפוי בעונה החדשה של התוכנית.
 
"קיבלנו מצלמה כמו ב'מחוברים'. היה קטע בו צילמתי את הנוף המדהים הזה ואז הבנתי כמה אני רוצה לראות בניינים ומכוניות. אתה לא יכול להעריך את כל הטוב הזה עד שאתה מקבל את הרע איכשהו". נשמע שאביטל לא ממש נהנתה מהשהות באי היפיפה אך גילתה לנו כי בעונה החדשה נזכה לראות עדויות אותנטיות של המתמודדים בפורמט חדש.
טסה מאושרת (צילום: אביב חופי)
טסה מאושרת (צילום: אביב חופי)

השורדת החדשה לא יכלה לחלוק פרטים נוספים, אך ציינה ש"היה קשה ביותר. אחת החוויות המזעזעות והקשות ביותר שחוויתי". כשנשאלה על חברויות חדשות ואולי רמז לבריתות היא סירבה למסור מידע נוסף אך חשפה כי אסור לה להיפגש עם אף אחד מהמתמודדים כדי לא לחשוף בריתות וחברויות שנוצרו באי ואולי ירמזו לכם על הבאות. נזכיר שיחד עם אביטל חזרו לארץ גם זוכה האח הגדול, ישראל אוגלבו, עדי ביטי, חברת הכנסת לשעבר נאוה בוקר, ירדן ג'רבי, רגב הוד ועוד.  
מאושרת יותר לחזור (צילום: אביב חופי)
מאושרת יותר לחזור (צילום: אביב חופי)