זה לא חדש שלמשפחת קרדשיאן יש זיקה לכוכבים ישראליים ולמדינתו הקטנה ולאחר היחסים של קים קרדשיאן עם בר רפאלי ואמן החושים ליאור סושרד, הגיע תורה של קורטני קרדשיאן לקונקשיין לסטארית מקומית ולא סתם- הוונדרוומן גל גדות. 

במסגרת שיתוף פעולה מסחרי של קרדשיאן עם אפליקציה שבודקת התאמה של תווי הפנים לכאלו של מפורסמים אחרים, נמצא שקורטני דומה מאוד לגל גדות ואתמול (רביעי) כוכבת הראילטי שיתפה את התוצאה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, אחריו עוקבים 82.2 מיליון עוקבים (גדות אגב לא בינהם). קרדשיאן בהחלט גרמה לתהות בנוגע לדמיון בין השתיים ורשמה: "האפליקציה אומרת תאומות?" ואימוג'י של חתול מאוהב. בהחלט כבוד גדול לשחקנית הבינלאומית ונציגת ישראל בהוליווד שטרם הגיבה בנושא.

ההשוואה המפתיעה (צילום: אינסטגרם)
ההשוואה המפתיעה (צילום: אינסטגרם)

כזכור, זה לא האינטראקציה הראשונה של משפחת קרדשיאן עם כוכבי ארצנו הקטנטנה. לאחר שהאחות הגדולה, קים, התאהבה ביכולותיו של אמן החושים ליאור סושרד במפגש בין השניים בתכנית של ג'יי לנו ולאחר מכן במסיבת חנוכה שנערכה בלוס אנג'לס בשנה שעברה, היא גם הזמינה אותו לחגיגות יום הולדתו של בעלה קנייה ווסט וכמובן שאי אפשר בלי להזכיר את שיתוף הפעולה של קרדישאן עם בר רפאלי בקמפיין מותג המשקפיים שנגמר בטונים קצת צורמים לאחר שהחליטה לבטל את הביקור בישראל ולהוריד עוקב מהדוגמנית הישראלית.


דומה לוונדרוומן? (Getty images)
דומה לוונדרוומן? (Getty images)