נמשכים המאמצים הקדחתניים לכך שרות דיין, 102, תקבל את פרס ישראל. התומכים מתרבים, וליאורה מקווה שמישהו מלמעלה יתעשת.

יעל דיין, למה מחכים?

"כבכל שנה, זה עשור, מגישים את מועמדותה של רות דיין לפרס ישראל למפעל חיים. מקווה שהפעם תקבל. ברור שמגיע ואיני יודעת מדוע נדחתה עד כה".


יש לך השערה מי מטרפד?

"לא".

(צילום פרטי)
(צילום פרטי)

>יש חיים אחרי הכנסת: אורן חזן הוריד עוד 15 ק"ג ממשקלו.

>בזמן שאתם נדחקתם לפקקים בכניסה לבתי הספר של הילדים בשיטת "נשק וסע", ילדיהם של המיליארדר טדי שגיא ויעל נזרי החלו ללמוד במסגרות חינוך יוקרתיות בקפריסין. ישראלים שזכו לראות את הבית של שגיא בניקוסיה הגדירו אותו כלא פחות ממושלם.

טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)
טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)

>שוקי בן פורת, מי שהיה בעלה הראשון של ציפי רפאלי, אמה של הברבור, וגם התפרסם כשניסה לשווק לגברי ישראל משאבה לעידוד הזקפה, שלח לעמוס לוזון הודעת שמחה לאיד על הקפאת ההליכים באחת מחברותיו של האחרון, דורי בניה.

בן פורת, שטוען שלוזון חייב לו כסף, כתב: ״אני לא מוחל לך על הגזל שעשית לי. לא תהיה ברכה בבית החדש שאתה בונה, והצרות שלך ימשיכו ויגדלו מיום ליום, עד שתשלם לי את החוב שלך אליי. שווה לך לסגור איתי בשלום ולקבל ממני ברכות ולא קללות״. לוזון השיב מיד: "הלוואי שתמות, ושכל הקללות שלך יבואו על ראשך אמן ואמן".

בן פורת, היה המשך?

"עניתי לו ככה: 'אני חס וחלילה לא יורד לרמה שלך ולקלל שתמות, אבל כן מאחל לך לפשוט רגל עוד השנה. זכור, הוזהרת!'".

עמוס לוזון בחר שלא להגיב.

>המערכת הפוליטית עדיין סוערת, אבל מתברר שגם המערכת הרומנטית בוערת. על הפרק: מועמד לכנסת בבחירות האחרונות ובן זוגו מחפשים באתרי ההיכרויות גבר נוסף לשלישייה.

שוקי בן פורת (צילום: יוסי אלוני)
שוקי בן פורת (צילום: יוסי אלוני)