לא רק אורטל עמר, בר רפאלי ואחרות מסרבות לחשוף את פניהם של הצאצאים והצאצאיות שלהן כי גם האיט גירל בדימוס אדל בספלוב שהפכה לפני ארבעה חודשים לאמא לראשונה לבת בכורה, בוחרת שלא לחשוף ברשתות החברתיות את פרצופה של שיה אסתר עבד. למרות שהיא מנסה לשמור על פרטיותה של בתה, בספלוב מעלה בתדירות גבוהה תמונות רבות של יורשת העצר אבל בלי כאמור לחשוף את פניה אך הדרך בה בחרה הפעם בספלוב להסתיר את פניה של בתה הצליחה לעורר סערה גדולה ברשת וביקורת נוקבת על בחירותיה כאמא.

אתמול העלתה בספלוב תמונה של התינוקת הקטנה אך היא לא צילמה אותה מאחור או שמה אימוג'י על פניה של שיה אלא בחרה לקשקש בצבע ורוד על פניה של בתה, דבר שגרם לתגובות קשות מצד אימהות רבות ברשת כמו: "הגזמת עם הטשטוש זה לא מכבד" או "הכי זלזול לקשקש על הפנים של הבת שלך", אחרת כתבה "יכולת לשים אמוגי במקום לקשקש", אחרת הוסיפה "הייתי מתביישת אם אמא שלי הייתה מקשקשת לי על הפנים, הכי מעליב" או "כזו פאתטית עם הפנים המוסתרות כאילו יש שם משהו שאנחנו לא מכירים, חיה בסרט את לא רוצה להראות אותה אל תעלי בכלל." ועוד שלל ביקורות נוקבות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


בספלוב כהרגלה לא נותרה אדישה והגיבה לכל המטקבקים "מדובר בילדה שלי, אני אחליט אם לקשקש לה על הפנים או לא לקשקש. אחשוף את פניה מתי שמתחשק לי ואעשה מה שבא לי כי מדובר בילדה שלי".