הזמינו אתכם? בבקשה אל תגלו. לאוזניה של ליאורה נלחש כי ראש הממשלה (היוצא?) בנימין נתניהו חוגג את החזרת המנדט ויום ההולדת ה־70 ביום ראשון הקרוב בביאליק 9 בתל אביב. הוזמנו רק המקורבים ביותר. ממשפחת נתניהו לא נמסרה תגובה.

בקרוב החגיגה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בקרוב החגיגה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

>שלוש שנים אחרי מותה הטרגי של בתם יובל, החליטו סתיו אלימלך, כוכב העבר של הפועל ב"ש, ואשתו אורלי, להפריד כוחות.


אלימלך, סתיו בחלונות ובלבבך?

“חזרתי קצת לארץ אחרי טיול".

אני יכולה לכתוב שאתה ואורלי נפרדתם?

“כן".

(צילום: עדי אבישי)
(צילום: עדי אבישי)

>כבר הרבה זמן שליאורה, הידועה כתולעת ספרים, לא קראה ספר שנון ומצחיק כמו החדש של זיו כהן, “לא לומד לקח". הספר עוסק ביועץ תקשורת של חבר כנסת צעיר, מגניב, קצת קרוע ובעיקר מסתבך סדרתי. חבר הכנסת הדמיוני (או שלא) מבלה במועדוני סאדו בחו"ל, מסתבך באמירות נגד ראש הממשלה, נתפס יוצא מביתן של נערות ליווי ומתעלל סדרתי בחיות מחמד. ואם לא די ליועץ התקשורת הצעיר במעללי חבר הכנסת, הוא גם צריך להתמודד עם תשוקתה של בת זוגו לפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל. מי שחושפת מדי שבוע את מעלליו הלא פרלמנטריים של חבר הכנסת היא תואמת ליאורה של מקומון ירושלמי.

כהן, מה הקשר לעמית סגל?

“מאחורי החזות הילדותית שלו יש המון סקס אפיל. חשבתי שזו בחירה מעניינת, בעיקר כי פרשנים פוליטיים אינם משמשים סמלי מין, וקצת הופתעתי לקבל תגובות מקוראות על כך שכמו החברה של גיבור הספר, גם הן עוקבות באדיקות אחרי עמית סגל ולא רק בגלל דברי הפרשנות שלו".