למרות הנתק הממושך ביניהם, החליטה ג'ודי שלום־ניר־מוזס לשים בצד את משקעי העבר והגיעה לבית הקברות בחיפה, להלוויה של שרה דץ, אמו של משה דץ. מיד כשראה אותה הוא חיבק, וג'ודי ניחמה ואמרה שהיא משתתפת בצערו הכבד.

ג׳ודי, אני מורידה את הכובע המעוצב שלי בפנייך.

״הלוואי על כל אמא בן כמו דץ״.


(צילום: אביעד זיסמן)
(צילום: אביעד זיסמן)

>זוכרים שליאורה סיפרה לכם על מטוס המנהלים שהמיליארדר טדי שגיא קנה לעצמו במתנה? אז מדובר במטוס שנקרא על שמה של בתו הבכורה,

M Yuly. כלי תעופה צנוע המיועד ל־22 נוסעים, שמטיסים אותו שני טייסים, ואת כוסות המים ומוצרי הדיוטי פרי מגישות שלוש דיילות.

(צילום: יוני בלום)
(צילום: יוני בלום)

>ואם כבר במיליארדרים עסקינן. ירדנה ויוסי עובדיה הזמינו לסוכה שבארמונם בסביון כ־200 אושפיזין ליהנות מאוכל משובח ומהופעות של משה להב - ״הטיש הגדול״, חיים משה ולקינוח - הפרויקט של רביבו. אף שבין המאכלים הרבים הוגשה גם טונה, אף אושפיזין לא אושפז.

>סיבוב ההופעות החדש של שר בלונדון, הופעה ראשונה, ובשורה הראשונה אי אפשר להתעלם מהראש הג׳ינג׳י ששר ורוקד את כל השירים בעל פה: דודו בר אור, נציגתנו בעולם שגם חמקה אחרי ההופעה אל אחורי הקלעים.

>לאחר שאסי בוזגלו, כוכב “הבוזגלוס", נחת בארץ מהפיליפינים, שם הצטלם ל"הישרדות", החליטה המשפחה המורחבת לפנק אותו וארגנה לו מסיבת הפתעה עם ארוחת בשרים כיד המלך בניצוחו של השף הפרטי אסף בן חמו.

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)