ימים לא קלים עוברים על הזמרת והיוצרת דנה לפידות ששיתפה את עוקביה באינסטגרם במצבו של אביה, לאחר שהתמוטט בביתם ביום חמישי שעבר בלי שום הכנה מוקדמת. בתחילת השבוע הזמרת העלתה תמונה שלה ושל אביה בבית החולים וסיפרה על השתלשלות האירועים: "ישבנו כולנו ביחד, עשינו יום משפחתי, דיברנו שיחות נפש וצחקנו כמו שרק אני ואתה יודעים. באותו לילה ארור סה"כ עמדת במטבח, לא יודעת למה זה קרה, אולי סחרחורת,אולי פעימת לב לא סדירה, התמוטטת על הרצפה והבום הזה היה כל כך גדול כל כך מפחיד. שכבת על הרצפה בתוך שלולית דם וקצף מהפה".

(צילום: שגיא דהרי)
(צילום: שגיא דהרי)

הזמרת סיפרה שלאחר נפילתו, הדבר היחידי שאביה הצליח להגיד זה את המשפט "אל תספרו לדנה". לאחר שפונה לבית החולים והגיע לטיפול נמרץ המשפחה התבשרה כי מעוצמת המכה שבר את הגולגולת ושיש לו דימום פנימי שמתרחב. לפידות לא השאירה עין אחת יבשה כשהתפללה לשלום אביה וכתבה: "הלוואי ויכולתי לקחת את כל הכאב והסבל אליי. אני אקריב בדם ויזע את כל חיי בשבילך ואתה תקום כמו שקמת תמיד, כמו שאני קמתי. אני מחכה לך אבא, אני שומרת על המיטה שלך עד שתחזור. בעזרת הכוח של הקדוש ברוך הוא ,שלי של אמא של התפילות של המשפחה ושלך אתה תצא מהכל".



אל תדאגו כי יש טון אופטימי ואתמול (רביעי) שיתפה הזמרת כי מצבו של אביה השתפר: "כל התפילות שלכם שהגיעו אליי מכל קצוות הארץ, שגרמו לי לקום על הרגליים להילחם על אבא שלי. ביום ראשון בבוקר הגעתי לאבא והוא קם !!!מדבר, זוכר, רגיש, מצחיק, אוהב. הידיים והרגליים בתפקוד פשוט נס! אז נכון שיש לנו דרך ארוכה ופגיעות והחלמה ושיקום אבל אבא חזר אליי!!!". בסרטון המרגש שהעלתה נראו כל המשפחה סביב מיטת אביה, שרים את השיר "ברצלונה" אותו כתבה לזמר משה פרץ.

לפידות הייתה חברה בלהקת "חמסה" ומאז פירוקה התמקדה בקריירת סולו וכתיבת שירים למיטב האמנים, ביניהם: עדן בן זקן, משה פרץ, שלומי שבת, ניקול ראידמן ועוד. נאחל בריאות שלמה!