בשבוע שעבר מיהרו הזמרת מארינה מקסימיליאן ובעלה היוצר, גיא מנטש מהצמד "גיא ויהל" לבית החולים איכילוב בתל אביב ויצאו משם כשלושה, לאחר שנולדה בתם השנייה, אחות קטנה לליצ'י בת ה-3. הזמרת והאם המודעת החליטה לבקש את עזרתן של האמהות העוקבות אחריה באינסטגרם ושאלה איך ניתן לעזור לליצ'י להתרגל למצב החדש בו היא לא מושכת תשומת הלב היחידה באזור.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ואו. לא ייאמן שמתוך כל ההישגים המטורפים של נשים בעולם; חוויית הלידה היא הנחת היסוד הבסיסית ביותר ביכולות שלנו . החווייה החייתית, הרוחנית, המתישה והממסטלת הזאת. גיוס כוחות הנפש והכימיה המשוגעת שמשתוללת בגוף ונותנת לנו כוח להתגבר להתקדם ולייחל לבריאה הזאת .... מחיאות כפיים סוערות לכל נשות העולם שנכנסות לחוויה המוטרפת חושים הזאת פעם אחר פעם .שום אקסטרים בעולם לא מתקרב לזה !!!!. מחיאות כפיים סוערות לבני הזוג התומכים והמעורבים -לא הייתי מחלפת איתכם לדקה . לראות את הסערה הזאת מהצד, יאבאלה . ובנימה אישית יותר - איזה כבוד להיות אמא לשתיים ,להביא לילדה שלנו אחות קטנה ותודה לך גיא נסיך שלי שאתה השותף הכי טוב שיכולתי לבקש לכל החוויות הקיצוניות והיומיומיות בחיים . תודה לאמא שלי שחוץ מזה שהיא מלאכית - מאז שקניתי לה טלפון חדש היא מתגלה כצלמת מעולה (לא הצלחתי להוריד את התיוג למטה בצד. יש גבול . ילדתי הרגע :) חג שמייייח! ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️@guymentesh

A post shared by Marina Maximilian (@marinamaximilian) on


היום (שני) התארחו הצמד המוזיקלי גיא ויהל בתכנית 'מדינה בדרך' בהגשת הדר מרקס בתחנת הרדיו גלגל"צ, שם האב המאושר חשף לראשונה את שמה של בתו השניה – דומיניק טנא. שם לא פחות מיוחד משמה של בתם הבכורה.



מקסימיליאן שיתפה אתמול (ראשון) פוסט באינסטגרם שמסכם את חווית ההיריון והלידה וכתבה: "אם גברים היו יולדים הייתה בהם צניעות הרבה יותר גדולה והעולם היה נראה אחרת (לא שאני מתמרמרת אני מהרהרת! ובעיקר ויותר מהכל - עפה עלינו ועפה עליכן". כזכור, הזוג המוזיקלי מקסימיליאן-מנטש הכירו לפני כשש שנים לאחר גירושיה של מקסימיליאן מעמית קרני ומאז מתחזקים זוגיות אוהבת ואפילו עבודה משותפת ומפרה יחד. שיהיה במזל.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

LET THE GAME BEGIN ...... מטרת חיי החדשה -לתת לליצ׳י שלנו את כל האהבה התמיכה והסבלנות ולאפשר לה מעבר נעים ובטוח למצב החדש אמהות יקרות אשמח שתשתפו אותי כאן בחכמתכן עם תובנות ונקודות למחשבה מהנסיון שלכן בנושא שאקרא ואפנים בימים הבאים תודה ע נ ק י ת על שפע הברכות והמילים מחממות הלב שלכם ושלכן זה נותן המון כוח תודה תודה תודה מכל הלב ♥️♥️♥️♥️ • • • • • #babylistyle #Baby_Lis_Mommy @baby_lis_hotel

A post shared by Marina Maximilian (@marinamaximilian) on