המנחה וכוכבת הראליטי 'הישרדות VIP', מעיין אדם, לא חשבה שתיתקל במקרה אלימות כזה בנסיעה תמימה ברכבה. אתמול (שלישי) שיתפה את עוקביה באינסטגרם במקרה אלימות שנתקלה בו בפתח תקווה כלפי אדם מבוגר, לאחר שהחליטה להתערב ולהסתכן בעצמה בלקבל מכות מאותו התוקף.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לאחר שהגיעה למקום בטוח וכשהיא עדיין רועדת מהסצנה אליה נקלעה היא כתבה: "בדרך כלל אני מנסה להעלות פה דברים נחמדים, אבל חשוב שנסתכל גם לגועל בעיניים. נסעתי בפתח תקווה כשראיתי גבר מכה אדם מבוגר לצד הכביש, מיד הוצאתי מצלמה כדי שיהיה לי תיעוד שלו למשטרה, אבל אז הוא החליט להכות אותו עוד".


עיקרי הדברים (צילום: אינסטגרם)
עיקרי הדברים (צילום: אינסטגרם)

"יצאתי מהאוטו עם מצלמה בשביל לוודא שיהיו ראיות לעצור אותו ולטפל בו. ובעיקר כדי שיניח לאיש המסכן. אני עדיין רועדת, זה היה מפחיד ממש", הוסיפה אדם. ברגע שראתה כוכבת הראליטי כי התוקף חוזר לאיש המבוגר וממשיך להכות אותו, יצאה מרכבה, ניגשה אליהם ולאחר היסוס קל אמרה לתוקף: "אני מבקשת ממך לעזוב אותו. תעלה בבקשה הביתה ותניח לו, הוא בן אדם מבוגר".

תיעוד האירוע (צילום: אינסטגרם)
תיעוד האירוע (צילום: אינסטגרם)

אדם שתיעדה כל רגע באירוע האלימות סיפרה לעוקביה כי דקה לאחר מכן הגיעה ניידת משטרה וביקשה: "תנסו למנוע דברים כאלו אם יש לכם יכולת, אבל תמיד עדיף שהמשטרה תבוא ולא תסכנו את עצמכם. בדיעבד זו הייתה קצת טיפשות, אין לדעת אם יש לפסיכים האלו סכין או נשק".

הבנתם את מוסר ההשכל? (צילום: אינסטגרם)
הבנתם את מוסר ההשכל? (צילום: אינסטגרם)