לאחר שדיווחנו לכם בתחילת השבוע על מסיבת הגיוס של זוכת הראליטי 'אביב או אייל', מצדה איש ימיני, בהם השתתפו הזמר והמנטור אייל גולן והחברים הטובים לחברת ההפקות, לואי עלי ונסרין קדרי, היום (חמישי) הגיעה הזמרת לבקו"ם ונפרדה מהבגדים האזרחיים לטובת המדים בצבע זית.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

איש ימיני היא לא היחידה שהתגייסה היום. גם הזמר הלוהט של התקופה, עדן מאירי, שהגיח לחיינו בתכנית הראליטי 'הכוכב הבא לאירוויזיון' וכבש את המקום הראשון במצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו עם השיר "לך עם האמת שלך", התגייס הבוקר מעיר מגוריו ירושלים בבסיס גבעת התחמושת. את הטירונות הוא יעשה בבסיס 'מחנה 80' ולאחר מכן יגיע יחד עם איש ימיני ללהקה צבאית. מאירי שנפרד מהבלורית היפה שטיפח סיפר: "אני מאוד מתרגש להתגייס לצה"ל הבוקר. מחכה כבר להעלות לחיילים חיוך על הפנים ותמיד לשמח אותם - זו זכות בעיניי".


דחוף להצר את המדים (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
דחוף להצר את המדים (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

גם הבת הקטנה של ריטה ורמי קלינשטיין התגייסה היום, ואנחנו לא מדברים על משי קלינשטיין שבדיוק מפתיע החלה לשחק בגרסה המומחזת של 'אפס ביחסי אנוש' ומדבר על השירות הצבאי, אלא על נועם קלינשטיין שמיועדת גם היא להגיע ללהקה צבאית. יחד עם נועם הגיעו האמא ריטה והאחות משי וכל משפחתה המורחבת. מי שבלט בהעדרו היה האבא, רמי קלינשטיין שהיה בדרכו להופעה בלוס אנג'לס.

הזמרת ריטה שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתמונות מהגיוס המרגש וכתבה: "חצי מהלב שלי מתפוצץ מהתרגשות וחציו מבוהל. מה? איך גדלת לי כל כך מהר? בהצלחה נשמתי, לב שלי, כל ההתחלות מחכות לך וגם אני". שיהיה להם שפשוף קל!