השחקנית אמה ווטסון, המוכרת לנו בדמותה של הרמיוני גריינג'ר בסדרת הסרטים 'הארי פטור', גדלה לנגד עינכם וכבר מתקרבת לגיל 30. השחקנית סיפרה שבהתחלה לא הבינה את המהומה הגדולה של החברה סביב החלפת הקידומת, אך ככל שהיא מתקרבת לתאריך שיתקיים באפריל, היא יותר ויותר חרדה.


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"אם לא בנית בית, אין לך בעל, אין לך ילד ואת מגיעה לגיל 30, ואת לא באיזה מקום בטוח ויציב להפליא בקריירה שלך, או שאת עדיין מנסה להבין דברים, יש כמות מדהימה של חרדה סביבך", סיפרה ווטסון בראיון שערכה בעיתון Vogue הבריטי.

השחקנית סיפרה שהיא יוצאת לדייטים ומקבלת עזרה מאותם חברים שיודעים את מי לשדך לה, אך מוסיפה שלא משנה איך הדייטים האלה הולכים, היא מצאה את האושר ביחסים שלה עם עצמה. "מעולם לא האמנתי לאמרות של 'אני רווקה ואני מאושרת'", אמרה בראיון, "לקח לי הרבה זמן, אבל אני מאוד שמחה. אני קוראת לזה להיות במערכת יחסים עם עצמי".

אמה ווטסון (צילום: רויטרס)
אמה ווטסון (צילום: רויטרס)

בתחילת הקיץ נראו ווטסון והשחקן טום פלטון, ששיחק את דמותו של דארקו מאלפוי בסדרת סרטי 'הארי פוטר', קרובים מאוד לאחר שהעלו תמונות משותפות לרשתות החברתיות. למרות שהשניים היו דמויות יריבות בסדרת הסרטים, ככל הנראה החברות בין השחקנים במציאות קרובה מתמיד, אך אפלטונית בלבד.