סוף טוב, הכל טוב, התיק נגד ליהיא גרינר נסגר ולא יוגש נגדה כתב אישום. הפרשייה שהתנפחה מעבר לכל פרופורציות בגין העלבת עובד ציבור, הסתיימה בקנס מינורי של 2500 שקלים בלבד. רגע לפני שתעלה מחר לאוויר עם התוכנית החדשה שלה ברשת לצד נעמה קסרי, נאלצה הכוכבת לפתוח את הבוקר (חמישי) בתחנת המשטרה יחד עם עורך דינה, עו"ד בן מעוז שייצג אותה בפרשה המתוקשרת. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רגע לפני הגשת כתב אישום זומנה הבוקר גרינר להסדר מותנה מול המשטרה, במסגרתו סגרו הצדדים כי גרינר תשלם קנס בשווי 2500 שקלים ,התיק נגדה ייסגר, כתב אישום לא יוגש והיא לא תצטרך לפצות את השוטר. במקביל ההליך האזרחי בו תבע השוטר את גרינר בסך רבע מיליון שקלים על לשון הרע ודיבה עדיין עומד בעינו. 

ליהיא גרינר ועו"ד בן מעוז (צילום: מתן צור)
ליהיא גרינר ועו"ד בן מעוז (צילום: מתן צור)

כזכור, גרינר קיבלה דו"ח תנועה לאחר שנתפסה משתמשת במכשיר הסלולרי שלה בזמן נהיגה, כיאה לגרינר היא שיתפה את המקרה ברשתות החברתיות וגידפה את השוטר שרשם לה את הדו"ח. השוטר ומשטרת ישראל לא נשארו חייבים ונפתח כנגדה הליך פלילי מול המשטרה והליך אזרחי בתביעה שהגיש השוטר כנגדה על לשון הרע ודיבה. 

רגע לפני הכרעה (צילום: מתן צור)
רגע לפני הכרעה (צילום: מתן צור)


צלם המדור לכד בעדשתו את גרינר ועורך דינה רגע אחרי שיצאו עם הבשורות המשמחות מתחנת המשטרה. גרינר שנמצאת בחודש מתקדם להריונה, צפויה ללדת בקרוב, אך לפני שתתפנה לכך, היא תעלה מחר (שישי) בתכנית חדשה עם נעמה קסרי בשם 'נעמה וליהיא סוגרות עשור' בערוץ רשת 13 ותיתן פייט  לתכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' שנמצאת באותה מסגרת זמן באפיק המתחרה. שיהיה בהצלחה!

עורך דינה של גרינר, עו"ד בן מעוז מסר: "התיק נגד גרינר נסגר היום, לא יוגש כתב אישום ומשטרת ישראל תסתפק בקנס מינורי של 2500 ש"ח בלבד. אנחנו שמחים שהסיפור הזה חזר לממדיו הטבעיים וליהיא יכולה להמשיך בחייה".

עוד רגע יולדת (צילום: מתן צור)
עוד רגע יולדת (צילום: מתן צור)

נראה שהם מרוצים מההסדר (צילום: מתן צור)
נראה שהם מרוצים מההסדר (צילום: מתן צור)

שיהיה בהצלחה (צילום: מתן צור)
שיהיה בהצלחה (צילום: מתן צור)