זוכת האירוויזיון, נטע ברזילי, לא נשארה אדישה למצב הביטחוני ולדיווחים על זוגות שהיו אמורים לצעוד בשביל החופה, תחת איומים של אזעקות ורקטות בדרום הארץ והחליטה לגלות תושייה. הזמרת רבצה אמש (שלישי) על הספה בסלון הבית, רגע לפני סיום היום וצפתה במהדורת החדשות, בכתבה על זוג בדרום שנאלץ לשנות את אירוע החתונה ברגע האחרון בעקבות המצב הביטחוני.


6103240056001

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ברזילי החליטה ברגע של ספונטניות לעלות על מונית, לנסוע לבאר שבע יחד עם הצוות שלה, ולהגיע בהפתעה לשמח את הזוג ביום הגדול בחייהם כשהכל נעשה ביוזמתה ובהתנדבות מלאה. הזמרת עם הלב הגדול הדהימה את הזוג ואת האורחים כשנכנסה במפתיע לרחבת הריקודים שימחה את החתן, הכלה והאורחים ושרה להם את להיטיה.



נטע ברזילי מסרה: "ראיתי בדאגה כמו כל אזרחי ישראל את מהדורת החדשות ולא יכולתי להישאר אדישה. אספתי את הצוות שלי ובאנו לשמח את הזוג המדהים הזה. זה הזמן להיות חזקים ומאוחדים". ריספקט.

(נטע ברזילי מרימה חתונה (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויח"צ
(נטע ברזילי מרימה חתונה (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויח"צ

הכלה הנרגשת, אפרת אלחדד, התראיינה היום בתכניתה של איילה חסון ברדיו 103FM וסיפרה על ההפתעה שעשו להם, לאחר שהחתונה כמעט התבטלה."החתונה התקיימה והיה מדהים. היא הייתה אמורה להיות ב'גני הצבי' ובבוקר האולם התקשר לבטל את החתונה. היו אמורים להגיע 500 איש למקום. אחרי הדמעות והבכי החלטנו לקיים חופה עם כל החגיגה במקום אחר ולא לדחות", סיפרה הכלה. כשחסון שאלה אותה על ההפתעה של נטע ברזילי היא אמרה: "בעלי אמר לי שאם היה יודע שאחרי החתונה איתי הוא יהפוך לסלב, הוא היה עושה את זה עוד קודם". שיהיה רק בשמחות!