אלין כהן עדיין לא בת 18 והיא כבר כובשת כל פסגת עסקים אפשרית. אשת העסקים הצעירה נמצאת בימים אלה בהונג קונג בתערוכת הביוטי 'הקוסמופרוף' העולמית, בדרך להפוך את מותג האיפור שלה לבינלאומי.


עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלין כהן בדרך להונג קונג (צילום: באדיבות סוכנות ADD)
אלין כהן בדרך להונג קונג (צילום: באדיבות סוכנות ADD)

כהן מנהלת משא ומתן עם מפיצים רבים מרחבי העולם ונרשם רגע שיא בו התקיימה אמש (רביעי) פגישה בין אשת העסקים למנכ"ל קוסמופרוף העולמית שהתעניין בהצלחתה והחל לעקוב אחריה באינסטגרם. כהן הגיבה לחדשות הטובות ושלחה מסר מחזק לכל בני הנוער שיש להם חלומות גדולים: "זה מרגש ומחמם לדעת שהעבודה הקשה שלי, של משפחתי וכל הצוות שתומך בי מניבה עניין ותוצאות בארץ ובחו"ל. הצלחה היא לא עניין של גיל, היא תוצאה של התמדה, עבודה קשה, יסודיות, מקצועיות ואמונה, ואז גם השמיים הם לא הגבול, לא עבורי ולא עבור אף אחד אחר. תאמינו בעצמיכם, אל תוותרו, תקיפו את עצמכם תמיד בסביבה תומכת ומפרגנת ולעולם אל תשכחו שהדרך לא פחות חשובה מהתוצאה".



כהן בקרוב תיקח צעד אחורה מעסקיה המקצועיים ותעלה על מדים בצבע זית, לאחר שגיוסה כמעט נדחה. אשת העסקים הצעירה עברה תאונת דרכים כשהייתה בת 7 בלבד, שגרמה לה לאיבוד זיכרון והותירה אצלה צלקת גדולה בראש. בעקבות התאונה בהתחלה לא רצו לגייס אותה לצה"ל, אבל אחרי בקשות וועדות רפואיות אישרו לה את הגיוס ובדצמבר הקרוב היא תוריד הילוך מכל העסקים שלה ותתייצב בבקו"ם כדי לבצע שירות משמעותי למען המדינה.

בהצלחה (צילום: אדיבות סוכנות ADD)
בהצלחה (צילום: אדיבות סוכנות ADD)