סוף שבוע של בשורות טובות. אחרי שהתבשרתם על כך שליהיא גרינר ילדה את בתה השלישית, אליאנה אלי גרינר, עכשיו תורה של היוטיוברית אשלי וקסמן בקשי בת ה-34, שילדה הבוקר (שישי) בבית החולים איכילוב בתל אביב.
 
את מין התינוק תחשוף בסרטון חדש שיעלה בערוץ היוטיוב שלה בשבועות הקרובים. הבייבי מצטרף לשלושת הילדים - ליה (5), ארייה (3) ועמנואל בן השנה.



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לא, עוד לא ילדתי. אז למה אני בבית החולים כבר כמה ימים? ביום שלישי היו לי צירים כל היום. • בצהריים כבר אמרתי לעידן לבוא הבייתה כי הרגשתי שתוך זמן קצר נצטרך ללכת לבית החולים. בשעה 16:00 במקום להתחזק דווקא הצירים נרגעו אז נכנסתי למיטה לנוח בינתיים. התחלתי להרגיש לא טוב ועלה לי החום. • אחרי שהילדים הלכו לישון, ניגשנו למיון. הייתי עם פתיחה קטנה וצירים אבל בגלל החום גוף חששו שיש לי זיהום והעלו אותי לחדר לידה שאם הבדיקות לזיהום יהיו חיוביות אהיה מוכנה לזירוז מהיר כדי להוציא מהר את הבייבי. כשהתוצאות לזיהום הגיעו שליליות שמחנו וכבר סיכמנו אנחנו וכל הצוות שיאללה אני כבר בשבוע 39 וכל התנאים טובים לזירוז גם ככה אז כנראה נזרז גם ככה. הייתי בטוחה שתוך כמה שעות אהיה אחרי. • אבל אז, פרופסור יוגב החליט שצריך לעשות בדיקה לוירוס מסויים שעלול להיות מאד מסוכן לתינוק ללדת עם הוירוס. חיכינו 4 שעות לתוצאות של הבדיקה והיינו בטוחים שזה יגיע גם שלילי ובסוף יזרזו אותי ואלד כבר באותו לילה. • ואז, בארבע בבוקר נכנס הרופא להגיד לי שגם להפתעתו התשובה הגיע חיובית ואסור לזרז אותי! • העבירו אותי בינתיים לאשפוז בבידוד ושומרים עלינו טוב טוב. • רק עכשיו אני מבינה כמה היינו קרובים למקרה מסוכן מאד וכמה זה חשוב שיש רופא מקצועי עם ניסיון שדואג לך. • אז אני שוכבת כאן בבידוד כבר יומיים אבל אסירת תודה על כל רגע. אסירת תודה לפרופסור יוגב שדואג לי ולבייבי, לאייפד שהיה לי בתיק (ופאולה וליאון שברקע ) ולימים הנוספים שקיבלתי לנוח רגע לפני הלידה.

A post shared by Ashley Waxman Bakshi (@ashleywaxmanbakshi) on




היוטיוברית שיתפה בשבוע שעבר את עוקביה באינסטגרם כי התאשפזה בבית החולים ליס ליולדות, לאחר שהרגישה צירים ובבדיקות שגילו לה עם הגעתה, מצאו וירוס שמסכן את חייו של העובר. אשלי אושפזה במשך כמה ימים, חלקם בבידוד. שיהיה במזל!