לפני כשבועיים קראתם לראשונה ב-TMI על מערכת היחסים המאוד קרובה של סמיון גרמפן ומלכת היופי לשעבר, ניקול רזניקוב, מאז שחזרו השניים מצילומי תכנית הראליטי 'הישרדות VIP' שנערכו בפיליפינים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גרפמן שחזר בגזרה חדשה מינוס 15 ק"ג, בילה עם רזניקוב בטיול אוהלים משותף בצפון, במועדון בחיפה ובערך נראו יחד כל שעות היממה. כעת מתברר שגרפמן נפרד מחברתו אירנה חרסונסקי, שאף הייתה איתו במפגש משפחתי באירופה עם ילדיו המתגוררים בארה"ב.



ליאורה החליטה לוודא אחת ולתמיד את הסיפור ובדקה עם גרפמן את העניין, חברים טובים או שאולי זוגיות חדשה שמתפתחת?

סמיון גרפמן לפני הישרדות (צילום: אביב חופי)
סמיון גרפמן לפני הישרדות (צילום: אביב חופי)

לא הייתה לך חברה שהיית מעולף עליה?

"חודשיים לפני הישרדות החלטנו להיפרד, היא הרגישה שהחיים שלה כאוס והיא רוצה מישהו שילך לעבודה בבוקר ויחזור בשעה 17:00 בערב ויהיה איתה בבית. הייתי עם לב שבור, רק בגלל זה החלטתי לשנות את החיים שלי וללכת להישרדות. חשבתי בכלל שאני הולך להתחתן איתה, אבל נפרדנו בטוב. היא אישה בוגרת בת 36 והיא ידעה מה היא רוצה מהחיים שלה ואני לא נכנסתי למשבצת הזאת. היא עברה איתי את תקופת הבחירות, כל גיהינום שיכול להיות, הייתי עם לב שבור".

וניקול זו אהבה גדולה?

"אנחנו חברים מאוד קרובים בזמן דיי קצר, נראה לאן זה מתפתח. אני בן אדם שלא פוסל שום דבר בחיים, אני יודע שהכל יכול להיות בחיים והשמיים הם לא הגבול. צריך להתייחס אחד לשני טוב זה הכי חשוב. נראה לאן זה לוקח אותנו, זו רק ההתחלה".

ניקול רזניקוב (צילום: אינסטגרם)
ניקול רזניקוב (צילום: אינסטגרם)