כוכבת חתונה ממבט ראשון, אחווה סיטבון, שצעדה כבר בשביל חופה עם טל כוכבא בחתונה ממבט ראשון, נישואים שלא שרדו את המציאות, קיבלה מבן זוגה הנוכחי יונתן רונן, טבעת להצהרת כוונות. סיטבון שנמצאת כידוע בימים אלה בשלבי הריון מתקדמים עם בן זוגה, כוכב הראליטי "כמה רחוק", חושפת בפוסט ברשתות החברתיות, למה היא ורונן לא ממסדים את הקשר דווקא עכשיו כשהם מצפים לילד משותף, ומסתפקים בהצהרת כוונות עם טבעת שאילתר רונן במהלך חופשה משותפת שלהם יחד בתאילנד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בפוסט ששיתפה היישר מברצלונה, שם היא מתגוררת עם בן זוגה, כתבה: "כולם שואלים אותי למה אני ויונתן לא מתחתנים, במיוחד עכשיו לאור ההיריון. כל החיים הייתה לי הרגשה כאילו יש איזה נתיב סלול שכזה, שאני אמורה להתאים את עצמי אליו, ולא לסלול בעצמי את הנתיב שאני חושבת שיהיה הנכון ביותר עבורי. ואכן מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתי בחורה של דרכים לא סלולות, תמיד מצאתי את עצמי יותר בדברים ה"לא רגילים" ה"אחרים" וה"מיוחדים" או איך שסיכם את זה פרנק סינטרה, I did it my way".



"וגם כאן כמו לאורך כל הדרך אני בוחרת להקשיב למה שנכון עבורי ועבורנו ולשים כרגע את כל פעמיי ומרצי בלבנות את התא הקטן שלי להקשיב לצרכים שלו, ללמוד אותו, להשקיע בו לפתח אותו ולהנות מפירותיו (וזו עבודה רבה). בעיני זה משמעותי יותר כרגע מלבחור צלם, אולם או איזה סוג קבבונים יאכלו האורחים שלי. לא מזלזלת במוסד הנישאים חלילה, וגם לא יוצאת בהצהרות. אני חושבת שיש משהו קסום באיחוד הזה בין בני זוג קבל עם ועדה, כל אחד בדרך הראויה בעיניו לעשות, שנותן איזה סגירה הרמטית הילה וברכה".

העיקר שטוב להם (צילום: אינסטגרם)
העיקר שטוב להם (צילום: אינסטגרם)

"עם יונתן תמיד ידעתי, מהרגע שהוא דפק לי בדלת בדירה קטנה ברחוב טשרניחובסקי וראיתי אותו בפעם הראשונה שזה אב ילדי והפרטנר שלי לחיים האלה. זה מה שחשוב בעיני, לא סדר הדברים ולא להכניס תחת טייטלים ותבניות". סיטבון סיימה בהסבר לתמונה ששיתפה, בה היא נראית עם טבעת בידה וכתבה: "כאן יונתן מאלתר טבעת בתאילנד הקסומה ואנו בוחרים להמשיך יחד את המסע. בדרך שלנו".

הזוג המאושר יונתן רונן ואחווה סיטבון (צילום: אינסטגרם)
הזוג המאושר יונתן רונן ואחווה סיטבון (צילום: אינסטגרם)