הזמר אייל גולן וארוסתו דניאל גרינברג הגיעו אמש (רביעי) לשדה התעופה בן גוריון ועלו על טיסה ללרנקה שבקפריסין, המקום בו התארסו השניים. אך מסתבר כעת שגולן הסתבך ולאחר שנחת בלרנקה, לא הורשה לעבור לצידו הצפוני של האי, על לא עוול בכפו. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בחופשה הקודמת של השניים (צילום: אינסטגרם)
בחופשה הקודמת של השניים (צילום: אינסטגרם)


גולן שמתוכננת לו הופעה בקפריסין ביום שבת הקרוב, נאלץ להתמודד עם הפוליטיקה המקומית אצל השכנים ומספק לנו שיעור קצר בהיסטוריה. האי קפריסין מחולק בין הצד הדרומי, בו נמצאת קפריסין היוונית המוכרת לנו ובשליש הצפוני של האי נמצאת קפריסין הטורקית, שהוקמה על ידי טורקיה לאחר שזאת כבשה את השטח לפני 45 שנה.

לכן לא מפתיע ששני הצדדים לא בדיוק מתים אחד על השני, ובשנים האחרונות החליטו בקפריסין שלא מתאים להם שהמעוניינים להגיע לצד הטורקי, ינחתו אצלם בשדה התעופה. הזמר וארוסתו ככל הנראה לא היו מודעים לכך והגיעו למעבר הגבול בין הצדדים העוינים, מה שהוביל את פקידי ההגירה להראות להם את דלת היציאה. כעת השניים יאלצו למצוא דרך אחרת להגיע ליעדם הנכסף.

שישמרו על החיוך (צילום: אינסטגרם)
שישמרו על החיוך (צילום: אינסטגרם)

מליאם הפקות נמסר: "הופעתו של אייל גולן לא בוטלה! חלילה! ותתקיים כמתוכנן במוצ"ש. בשל היחסים בין קפריסין לקפריסין הטורקית הזמר יגיע דרך מדינה אחרת. אנו לא נכנסים ליחסים דיפלומטים בין מדינות. אנו מביאים שמחה ושיר וכך נעשה כמתוכנן במוצ"ש״.

גולן וגרינברג (צילום: ארן חן צלמים)
גולן וגרינברג (צילום: ארן חן צלמים)