>רגע לפני ציון שנה לפטירתו של שמואל פלאטו שרון ז"ל, נראה שמלחמות הירושה מתחדשות במלוא העוצמה. אם במהלך השבעה אוחדו כל המחנות – הבן יואב פלאטו שרון, אמו אנט והאלמנה קלרה - הרי שמקורבים למשפחה טוענים כי יואב לא מרוצה מהצוואה שהשאיר אביו והחליט להילחם בה בכל כוחו.

שלום לאנט פלאטו שרון. ההודנה הסתיימה?

"אני חושבת שעדיף שתדברי עם יואב. בינתיים האווירה קצת מתוחה ואני לא רוצה להוסיף אש למדורה. נקווה שיגמרו את זה יפה וזהו".


סכסוכים כספיים?

"עדיין לא, אבל יש מתח ביניהם. אני מקווה שיסתדרו, לא יודעת מה להגיד לך".

קלרה חורי מסרה בתגובה: "לא מתעסקת ברכילות ולשון הרע. אני בכאב הנורא על אובדנו של בעלי ואהובי. אבקש שכולם יכבדו את זכרו, כי זה מה שחשוב".

>הבלוגר השנוי במחלוקת, עמרי חיון, טוען ליחסים כואבים מאוד עם בן הזוג לשעבר. חיון: "הוא היה מפוצץ אותי במכות. בקרוב תגלו מה באמת קרה לי. בשבועות האחרונים אני עובד עם גל אוחובסקי על כתיבת סדרה חדשה שלי שתדבר על יחסים הומוסקסואלים, השד העדתי ותחשוף למה התמוטטתי".

אוחובסקי, אתה באמת עובד איתו?

"ליאורה, בבקשה אל תפני אליי אף פעם בשום עניין. תודה".

עמרי חיון (צילום: דני מרון)
עמרי חיון (צילום: דני מרון)

>אתי דודאי, אקס "מעושרות", שבעלה דודי דודאי ז"ל התמוטט ונפטר בזמן בית משפט לפני כשבע שנים כאשר רשות המיסים דרשה ממנו להחזיר 80 מיליון שקל, ממשיכה להתאושש. העדשה הטלסקופית של ליאורה קלטה אותה בדייט לאור יום ב"ליגורי", בר הגבינות והיין היוקרתי, בדיזינגוף פינת ארלוזורוב בת"א, מקום המפגש הסודי של דיירי ארלוזורוב 17 המבוקש. היא העבירה יד בשערו והנשיקות הצרפתיות האפילו על הגבינות הצרפתיות היוקרתית במקום.

אתי דודאי בדייט (צילום: פרטי)
אתי דודאי בדייט (צילום: פרטי)

>בעיצומם של הפרסומים על כתב האישום נגד בנימין נתניהו, מצא עצמו עו"ד עמית חדד, המנהל את תיק 1000 ו-2000 מטעם צוות ההגנה של רה"מ, בחדר לידה, שם ילדה רעייתו אנה את בתם השנייה. לזוג ילד בן שנתיים.

>ומזל טוב גם לזאביק רוזנשטיין ואשתו איבון, להולדת הנכד הטרי, הבן של הילה בתם.

איבון, זאביק הגיע לברית? מי יהיה הסנדק?

"יש לנו תינוק חדש שנולד לפני כחודש . זאביק עוד לא ראה אותו".

>ובייבי בום אחרון: ליאורה ישבה דרוכה מול המרקע בסופ"ש כדי לראות את הכתבה על הליך הפונדקאות של עברי לידר בדרכו להיות אבא גנוב. לחלוחית בעין לא הייתה לה בסאגה הבלתי נגמרת, אבל היא צפתה המומה ברשימה האין סופית של הקרדיטים. ביניהם, חברת "אל על" שלידר פרסם אותה, חברת שידות וריהוט לתינוקות שעברי מחתל עליה את הילד, מלונות "פתאל" שלידר מתארח שם, חברת "תמוז" שפינדקה אותו ועוד ועוד.

לידר, להצלחת הפונדקאות אבות רבים?

מטעמה של רונית ארבל, המנהלת האישית של לידר, נמסר: "עברי לא מתעסק בקרדיטציה. הכתבה ליוותה את עברי למעלה מחצי שנה ובאופן הגיוני נחשפו גורמים שסייעו לעברי בתהליך המורכב והחשוב. אין ולא הייתה שום בקשה מטעמנו לקרדיט כזה או אחר".

עברי לידר (צילום: אלוני מור)
עברי לידר (צילום: אלוני מור)