המוזיקאי טל רמון בן ה-29, ששכל את אביו האסטרונאוט אילן רמון ז"ל בהתרסקות מעבורת החלל קולומביה כשהיה רק בן 12, את אחיו הטייס אסף רמון ז"ל שנהרג בטיסת אימון ובשנה שעברה גם את אמו רונה רמון ז"ל, הוא מוזיקאי שעובד במרץ על אלבומו החדש. בראיון שנתן ל"ידיעות אחרונות" סיפר המוזיקאי על העדפותיו המיניות וחשף כי ניהל מערכת יחסים ארוכה עם גבר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



עכשיו אפשר סוף סוף לספר כי הגבר הזה מוכר לכם לא פחות מטל רמון, והוא לא אחר מיוצא תכנית הראליטי "הכוכב הבא", הזמר חן אהרוני, שגם הוא יצא מהארון לפני כשנה והגדיר את עצמו כפאנסקסואל. מקורבים לשניים סיפרו כי הם היו בקשר רומנטי במשך מספר חודשים, אך בסופו של דבר החליטו להיפרד.


"ברגע שהבנתי שזה אמיתי, ולקח לי זמן להבין, ידעתי שיש לי תהליך של לספר למשפחה ולאנשים שקרובים אליי, לחברים, שאני בזוגיות עם גבר", סיפר רמון בראיון ל"ידיעות אחרונות", "אמא קיבלה את זה מאוד בהבנה. הדבר הראשון שהיא אמרה זה, 'אתה בטוח?'. אני אמרתי שאני הולך לתת לזה צ'אנס ושזה מרגיש לי נכון, ומשם היא פשוט הייתה הכי תומכת. הדבר שהכי היה לה חשוב לומר בסוף השיחה כשסיפרתי לה היה 'אבל אני רוצה נכדים, כן? שלא תתבלבל'. כשדיברתי איתה ממש לקראת הפרידה שלי מבן הזוג, אני והיא גם קבענו ללכת לעשות מין צעד, ביחד. דיברתי איתה על לבוא איתי למצעד הגאווה". 

חן אהרוני (צילום: יח"צ)
חן אהרוני (צילום: יח"צ)