הזמרת והקול הגדול, מאיה בוסקילה, חטפה אש גדולה בסוף השבוע האחרון, בעקבות פוסט התמיכה שהעלתה ברשתות החברתיות  באמרגן בני פרץ, ששמו הותר לפרסום כמי שנחשד כמעורב בפרשת משחקי החברה בשנת 2013. בעוד בני פרץ הודה בחקירה כי ניהל קשר אינטימי עם אותה קטינה בת 17, בוסקילה בחרה להתעלם מהעובדות וכתבה: "בני פרץ, איש מקסים שיש לו אישה מושלמת מכל הבחינות, לא צריך קטינה או דבר וחצי דבר מלבד מה שיש לו, שאגב בנה בשתי ידיים! אם יש אדם שאני מאמינה בטוהר שלו זה בני פרץ".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

גורמים רבים בתעשייה הביעו מורת רוח מהפוסט של בוסקילה וביקרו אותה על שהביעה תמיכה כאישה במעשים שכאלה, בין היתר רתחו על שכתבה כי פרץ לא זקוק לקטינה, בעוד פרץ בעצמו הודה בחקירה שהיה עם הקטינה בת ה-17. הביקורת הקשה שספגה גרמה לזמרת לשנות בסוף השבוע האחרון את הפוסט המקורי כשמחקה ממנו את המילה "קטינה".


מאיה בוסקילה ובעלה עוזי (צילום: אור גפן)
מאיה בוסקילה ובעלה עוזי (צילום: אור גפן)

כמו כן, היא בחרה גם למחוק את כל התגובות שקיבלה בעקבות הפוסט והותירה שתי תגובות מפרגנות, ביניהם גם מחקה את תגובתו של פרץ עצמו, שכתב לה: "מאיה אהובתי, אל תתרגשי. הזוג הזה ממחזר שקרים, אפילו רשויות החוק לא מתייחסים אליהם. אני אוהב אותך, והדבר החשוב - לא להתייחס אליהם". בוסקילה גם מחקה את תגובתה של בת זוגו של פרץ, חן אילוז, לה נישא לפני כשנה, שכתבה: "אין אישה כמוך ביקום. תודה רבה על האהבה ללא תנאים, אין כמוך".

עופר מנחם, בשם מאיה בסוקילה מסר: "מאיה מאד אוהבת ומעריכה את בני פרץ היא בחרה לשנות את תגובתה כי לא רצתה לפגוע באף אחד, רק לתמוך בחבר קרוב".

בני פרץ וחן אילוז (צילום: אביב חופי)
בני פרץ וחן אילוז (צילום: אביב חופי)