הדוגמנית עדן פינס בילתה את השבוע האחרון הרחק מגבולות ישראל והרחק מבן זוגה דור רפאלי. פינס טסה כאמור לעיר הכוכבים, לוס אנג'לס שבארה"ב, לטובת צילומי קמפיין עולמי נחשק של רשת אופנה נודעת להם נבחרה לשמש פרזנטורית.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בעודה כובשת את עיר המלאכים ובונה לעצמה קריירה בינלאומית, העלתה פינס סטורי שגרם ללא מעט עוקבים להחסיר פעימה, אלא שבמהרה בחרה להסירו. בסטורי שהעלתה כתבה: "miss my baby", ובתרגום לעברית "מתגעגעת אליך בייבי" ולצד הטקסט תייגה את בן זוגה, נצר לשושלת הרפאליז. למי שהבחין בפרטים הקטנים וודאי קלט שעל השולחן בצילום מונחת לה בדיקת אולטרסאונד תמימה.


צילום האולטרסאונד שעדן פינס שיתפה (צילום: אינסטגרם)
צילום האולטרסאונד שעדן פינס שיתפה (צילום: אינסטגרם)

העוקבים מיהרו לעשות את החיבורים המתבקשים בין בדיקות האולסטרסאונד והמילה בייבי ולהסיק כי פינס מרמזת שהיא בהריון מבן זוגה הלוהט ומצפה לבייבי קטן. הזוג להזכירכם נמצא במערכת יחסים רק חמישה חודשים, והסיבה שפינס והאקס עמרי בן נתן נפרדו  הייתה כי בן נתן רצה להתקדם לחתונה ולהקים משפחה ופינס רק בת 22 עדיין ילדה בעצמה, עוד ממש לא שם.

אז יצאנו לברר את הסוגייה ואחנו מצטערים לאכזב כי פינס לא בהריון ולא מצפה ליורש או יורשת עצר שיזכו בגנים הכי שווים במדינה, ולא מדובר בבדיקת אולטרסאונד להריון אלא בבדיקת אולטרסאונד אחרת ובעקבות שלל התגובות והברכות שקיבלה בחרה פינס להסיר את הסטורי המדובר.

דור רפאלי ועדן פינס (צילום: אינסטגרם)
דור רפאלי ועדן פינס (צילום: אינסטגרם)