בסוף השבוע האחרון חגגו הכוכבים בארצות הברית את ה"טנקס-גיווינג" (חג ההודיה בעברית) וכמובן שטרחו לשתף באינסטגרם כמה הם מודים על המזל שנפל בחלקם ועל כך שעדיין הם מעניינים מישהו, כמו את TMI, שנכנסו לבדוק איך הילדים גדלו, מה הם לבשו לארוחת החג ובעיקר אם יש חדש תחת ה-"טורקי" (התרנגול, לא הקפה).

בני הזוג בקהאם, ששהו במהלך החג בארה"ב, אספו את המשפחה הפוטוגנית שלהם ואיחלו לכולם: "נשיקות מכולנו וחג שמח". אם המשפחה, מעצבת האופנה ואקס ה"ספייס גירלז", ויקטוריה בקהאם, ניצלה את שהותה בהוליווד בשביל להצטלם לתכניתה של אלן דג'נרס ואילו האב, הכדורגלן דיוויד בקהאם, העדיף להשתכשך באמבטיה עם כוכבת "חברים", קורטני קוקס, איתה הוא צילם פרק בסדרה "משפחה מודרנית".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק






ואם כבר הזכרנו את קוקס, השחקנית חגגה את חג ההודיה עם חברים קרובים, כמו הקולגה ג'ייסון בייטמן והחברה ג'ניפר אניסטון, שהקדישה למנחה ג'ימי קימל תמונה שלה מוציאה, לדבריה, "פאקינג אנצ'ילדות" (טורטיות מקסיקניות בשבילכם) מהתנור. אבל מה שהיה יותר מעניין מפאקינג אנצ'ילדות, זה שבארוחת החברים הזו, נצפה גם הגרוש של אניסטון, ג'סטין ת'רו, שהעלה לסטורי את תמונה של כולם עם הכיתוב "פייקס-גיווינג" (מלשון פייק). ב-TMI היו שמחים לדעת מי ומה היה הכי פייק בערב הזה.

חברות אמיתית או פייק? ת'רו, בייטמן, קוקס ואניסטון (צילום מסך: אינסטגרם)
חברות אמיתית או פייק? ת'רו, בייטמן, קוקס ואניסטון (צילום מסך: אינסטגרם)



והנה ג'ון טלבולטה נטול הפאה ואשתו השחקנית קלי פרסטון, שהעלו סרטון ברכת חג עם שני ילדיהם. כנראה שהבן הקטן, שדומה מאוד לאביו, הגיע לגיל בו גם אם ההורים שלך מפורסמים, זה קצת מביך לצלם ברכה משפחתית דביקה לאינסטגרם ולכן ברח מהר מהפריים. חמודים סה"כ.




קים קרדישיאן,
 שכבר יודעת מה חשוב לה בחיים, כמו שקראתם ב-TMI בשבוע שעבר, שיתפה תמונה צנועה בה רואים את בן הזוג, קניה ווסט, מחזיק על ברכיו את יורש העצר הרביעי לבית הכי מפורסם בפלנטה, פסאלם, וכתבה "אסירת תודה על הבייביז שלי".


ג'יי לו
שיתפה תמונה בה היא נראית לבושה בחלוק מטבח (או שזה אוברול והיא רק רצתה שתחשבו שהיא בישלה בעצמה את ארוחת החג), לצד בנותיו של בן זוגה, שחקן הבייסבול אלכס רודריגז והתאומים שלה מנישואיה לזמר מארק אנתוני - אמה ומקס.


זוכרים את ג'סיקה סימפסון? מאז שילדה את בתה השלישית, בירדי מיי, בחודש מרץ האחרון, הזמרת השילה יותר מ-45 קילוגרם ממשקלה ובטח שמחה לשתף את התמונה המשפחתית והבלונדינית עם בעלה אריק ג'ונסון ושלושת ילדיהם, והוסיפה לתמונה: "רגע לפני שמחליפים לפיג'מות ונוסעים הביתה".




ואחרונה שאולי קצת נשכחה, השחקנית דמי מור, שהצטלמה עם שלוש בנותיה עם השמות הבלתי נשכחים – רומר, סקוט וטלולה סל, מנישואיה לשחקן והגבר-גבר ברוס וויליס, ושלושה כלבלבים מפונפנים וכתבה: "אם אתם רוצים להצטרף לחג ההודיה שלנו, רק תלבשו 'נייקד-קשמיר' ותביאו חבר פרוותי. אסירת תודה על החבורה הזו". אין כמו לנצל את ברכת החג לקידום מותגים. נתראה בחג המולד!