מסתבר שאור אדי שהאודישן שלה לתכנית הראליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון" שודר אתמול (שני), הסתכסכה בעבר עם סטטיק, שהוא כמובן אחד השופטים בתכנית, שבחר להעביר אותה על אף הדברים שאמרה. אדי שהייתה בעבר חלק מצמד הבנות "קייט ואור", הגיעה לאודישן בנפרד מקייט והצליחה לעבור בזכות כל חמשת השופטים שנתנו לה כחול וקיבלה בסופו של דבר 77% מהקולות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


הצמד "קייט ואור" קיבלו בעבר השוואות רבות לצמד סטטיק ובן אל ובכל פעם הזמרת התגאתה ושמחה על ההשוואה, עד שערב אחד לפני כשנה סטטיק התעלם ממנה לדבריה והיא החליטה שהיא לא שותקת. אדי שיתפה את עוקביה באינסטגרם בפוסט שכבר נמחק מאז, ככל הנראה לקראת הצילומים ל"כוכב הבא", כיוון שידעה שתיפגש עם סטטיק וכנראה דברים מהעבר יצופו.

אדי כתבה לעוקביה כך: "בחמישי האחרון, כשנפגשנו בכניסה לאותו יום הולדת, באתי אלייך להגיד שלום ולפרגן והתעלמת ממני בבוטות. סובבת את הגב והמשכת בשלך. הופתעתי ממך. שוב ניסיתי לפנות אליך ושוב התעלמת ממני".

 אור עדי באודישן לכוכב הבא לאירווזיון (צילום מסך קשת)
אור עדי באודישן לכוכב הבא לאירווזיון (צילום מסך קשת)


"לאחרונה השוו בתקשורת את קייט ואור לסטטיק ובן אל. בכל ראיון פרגנתי לך והתגאיתי בהשוואה. אחרי שראיתי את הסטטוס הזה שפרסמת באותו הערב, אני חושבת שאוותר על ההשוואה אלייך. לא חכמה לכתוב סטטוסים מפוצצים באינסטגרם, חשוב יותר לעמוד מאחוריהם. אז לפני שאתה מפזר אהבת חינם, תהיה ג׳נטלמן". אווץ'. למזלה של אדי, באודישן עצמו הנושא לא עלה וסטטיק ובן אל החליטו להעביר אותה והרעיפו מחמאות. מוסר השכל? כנראה שכן צריך לדבוק באהבת חינם.

סטטיק ובן אל (צילום: עופר חן)
סטטיק ובן אל (צילום: עופר חן)