לפני שהתפרסמה בתכנית הריאליטי "אח הגדול" בעונתה הראשונה של הזכיינית "רשת 13", מגי טביבי הייתה אלופת ישראל בשחייה, עם שאיפות להגיע לכנסת, סטודנטית מצליחה ומצטיינת דיקן ללימודי משפטים ובזוגיות עם סטודנט מספסל הלימודים ניקיטה טיומקין.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



אלא שהחיים בבית האח הגדול והחיים שאחרי הפכו את הקערה על פיה, כזכור היא נפרדה מבן זוגה, ניקיטה, עוד כשהייתה בבית "האח הגדול" ופצחה ברומן מול המצלמות עם ישראל אוגלבו, שנגמר בשברון לב. כשיצאה מהריאליטי, שמה נקשר בקשר רומנטי במדורי הבידור עם ידוענים בביצה ביניהם טום אביב, אייל גולן, גל אמיתי ועומר אדם.



גם את לימודי המשפטים היא שמה ב"הולד" ולא חזרה ללימודים שנה וחצי מאז שיצאה מהבית, אלא שכעת החליטה טביבי לחזור לחיים שלפני האח, בדיוק לאותה נקודה ששמה ב"הולד" את חייה לטובת הריאליטי. טביבי חוזרת לספסל הלימודים וללימודי המשפטים במטרה לסיים את לימודי התואר הראשון שלה, שהתחילה לפני שהתפרסמה. למזלה של הכוכבת היא לא תפגוש שם את האקס המיתולוגי שכבר סיים את לימודיו. במקביל היא לא מוותרת גם על קריירה בתעשיית הבידור ומצלמת עונה נוספת ל"דש עם שיר" בערוץ 24 וגם מפתחת קריירת משחק.

טביבי אישרה את פרטי הידיעה.

 

מגי טביבי והאקס לרגע ישראל אוגלבו (צילום: אביב חופי)
מגי טביבי והאקס לרגע ישראל אוגלבו (צילום: אביב חופי)