זוכרים את הימים שהייתם מתכנסים תחת קורת גג אחת, פורסים מזרנים על הרצפה, לובשים פיג'מות ומשחקים מלחמת כריות? אז למרות שכנראה אתם עברתם את הגיל לזה, קנדל ג'נר, כוכבת הריאלטי "משפחת קרדשיאן", ממש נהנתה ממסיבת הפיג'מות שארגן מותג האופנה "קווין קליין", על אף שהיא כבר בת 24.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק



ג'נר התארחה אמש (רביעי) במסיבת הפיג'מות שערך מותג האופנה בניו יורק, לכבוד עונת החגים והכריסמס שקרב ובא. בין מוזמני האירוע, היה ייצוג כחול-לבן של הדוגמנית הבינלאומית עדה זמורה, שעלתה על מדי הפיג'מה של קווין קליין ונהנתה מכל רגע ואפילו זכתה לבונדינג משותף עם ג'נר בתמונת סלפי שכולכם הייתם מקנאים בה.

עדה זמורה וקנדל ג'נר (צילום: יח"צ)
עדה זמורה וקנדל ג'נר (צילום: יח"צ)

למי שקצת פחות מכיר את הדוגמנית, נספר כי היא בת 23 ממושב ניר צבי וכי היא בעיקר על קו ישראל-ניו יורק, בדרכה לכבוש את זירת הדוגמנות הבינלאומית. נראה שזה הפך להיות עניין שבשגרה שכוכבי ארצנו זוכים להגיע לאירועים בינלאומיים ולהתחכך בכוכבים הגדולים. רק אתמול קראתם ב-TMI שהשחקן ליאור רז השיק את סרט חדש בכיכובו לצד ראיין ריינולדס באירוע של ההשקה של נטפליקס ולפני כשבועיים טיילור מלכוב, אסתי גינזבורג ובר זומר, יצגו אותנו בכבוד על השטיח האדום של טקס פרסי האופנה בלונדון. בקיצור, נחת ושימשיך כך.

 

עדה זמורה נהנית במסיבה (צילום: יח"צ)
עדה זמורה נהנית במסיבה (צילום: יח"צ)