התושבים בקריית מלאכי משפשפים את העיניים. הנשיא והאסיר לשעבר, משה קצב, נטש את גינוני המלכות ומסתובב בעיר כאחד האדם. הוא מגיע לכל תפילות המנחה בבית הכנסת ליד ביתו ועורך קניות שלוב ידיים עם רעייתו גילה במתחם ביג.

משה קצב ורעייתו גילה לאחר שובו מהכלא (צילום: פלאש 90)
משה קצב ורעייתו גילה לאחר שובו מהכלא (צילום: פלאש 90)

>מלאני לביא והמיליארדר מתיו ברונפמן (איקאה, בנק דיסקונט ועוד כמה עסקים זערוריים), שחוגג השנה 60, הפכו שוב להורים לבת - התשיעית שלו, השנייה המשותפת שלהם. לביא, אגב, היא אשתו החמישית. הפעוטה הטרייה תענה, כנראה באנגלית, לשם סטלה אן, אחות קטנה לג׳יימי.


מלאני לביא ומת'יו ברונפמן (צילום: אביב חופי)
מלאני לביא ומת'יו ברונפמן (צילום: אביב חופי)

>ויש עוד בשורות טובות מפיה מפיק המרגליות של ליאורה. קייסי, הבת של שרי אריסון, התחתנה השבוע בניו יורק עם ניב אלכסנדר, בנם של אורלי ושלומי אלכסנדר, העוסקים בנדל"ן במיאמי, פלורידה. קייסי וניב מצויים למעלה מעשור בזוגיות הדוקה.

>ובאותו עניין: אסי מנדל, בנם האמצעי של הזמרת דורית ראובני ויו"ר אמ"י יעקב מנדל, התארס עם בחירת לבו, רבקה, סטודנטית לרפואה. ההורים המאושרים קיבלו את ההודעה בשעה שזוג הנאהבים שהו בטיול בבודפשט.

>איך אמרה הסבתא הפולנייה של ליאורה? “חשוב לדעת עם מי מתחתנים, אבל בעיקר חשוב לדעת ממי מתגרשים". תשאלו את הח"כ לשעבר והמתמודד לשעבר על ראשות עיריית לוד יורם מרציאנו, שעבר בשבוע שעבר ניתוח מורכב בארצות הברית. מי שהייתה לצדו וסעדה אותו במסירות היא אשתו לשעבר, עו"ד אריאלה מרציאנו, שדרכיהם נפרדו לפני כשנה וחצי, אחרי תשע שנים של אהבה לוהטת.

מרציאנו, מצא גרושה, מצא טוב?

“היה לי ניתוח מאוד קשה בפרוסטטה, שפרץ את הגבולות והסתבך לי. נסעתי לניו יורק לטיפולים אצל פרופ׳ דיוויד סמדי, שהוא מומחה בינלאומי בנושא. אהיה שם עד תחילת ינואר".

ואריאלה זכרה לך חסד נעורים מאוחרים?

“אריאלה ואני חזרנו להיות זוג לפני שגיליתי את הסרטן. התגרשנו לפני שנה וחצי, אבל מגיעות לה כל המחמאות שבעולם. היא מטפלת בי כמו תינוק. אני מעריץ אותה על כך. היא מקלחת אותי ומאכילה אותי. אין עליה. לפעמים צריכים לעבור כאלה משברים כדי להעריך, ואני פשוט מעריץ אותה".

>מה עובר על צחי נוי, לעד יודל׳ה והישבן מסדרת הסרטים המיתולוגית “אסקימו לימון". אחרי שפרסם לא מזמן טיפות לטיפול בפטרת הציפורניים ברגליים, עבר נוי לאיבר שהביא לו תהילת עולם והוא מפרסם הפעם משחה לטיפול בטחורים, תחת הכותרת החיננית, “כך טיפלתי בהצלחה בטחורים שלי, בלי ניתוח, במהירות וביעילות".

צחי נוי, מה החלק הבא בגוף שאתה עומד לפרסם תרופת פלא עבורו?

“אין לי תגובה כרגע".

צחי נוי (צילום: צ'ינו)
צחי נוי (צילום: צ'ינו)