לפני חודשיים וחצי פקדה כוכבת הנוער, עדי הימלבלוי, את מיטת חדר היולדות בבית החולים והפכה לאמ לשניים לאחר שילדה בן זכר מתוק, אח לליאו בנה הבכור. מאז הספיקה להשיל קילוגרמים מיותרים ממשקלה, אבל ככל הנראה לא מספיק בשביל לזכות בעונה נוספת לקמפיין להלבשה תחתונה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עדי הימלבלוי לאחר הלידה (צילום: ניר פקין)
עדי הימלבלוי לאחר הלידה (צילום: ניר פקין)


הימלבלוי כזכור ששימשה פרזנטורית לרשת ההלבשה התחתונה "פמינה", התבשרה לאחרונה שהיא לא תמשיך לעונה נוספת ומי שנכנסת לנעליה היא הדוגמניתרוסלנה רודינה. אם חשבתם שהחברה החליטה ברגע האחרון לרענן בפרזנטורית חדשה, טעיתם, כי הימלבלוי בחרה לשתף ברשתות החברתיות בפוסט אמיץ, מהי הסיבה האמיתית שלא תמשיך לעונה נוספת בקמפיין להלבשה תחתונה כפי שתוכנן.

לאחר הלידה (צילום: ענת מוסברג)
לאחר הלידה (צילום: ענת מוסברג)

וכך כתבה: "אחרי סופ"ש מלא במבול של שאלות של מה קרה ואיך זה שאת לא בצילומים עוד שבוע, הבנתי שאין מנוס מחפירה כיאה לאינסטוש. אז נכון שהייתי אמורה לצלם קמפיין להלבשה תחתונה בעוד מספר ימים, חודשיים אחרי הלידה. אבל אחרי סיבוכים רפואיים אחרי הלידה, לא יכולתי להתאמן כמו שרציתי ולחזור לעצמי. מצאתי את עצמי במרדף אחר הגוף המושלם, אחרי טשטוש הלידה. בתוך לופ של אחיזה בתוך גוף מותש".



"הנזק האמיתי הוא לא רק הגבול שאנחנו מותחות במחשבה שהכל אפשרי, הנזק הכי גרוע הוא שכבר החברה מסביב מצפה שאישה אחרי לידה תחזור לעשות הכל, כאילו כלום לא קרה. החלטתי לשחרר את רף הציפיות הלא אנושי ומהקולות שמסביב שלוחצים ובחרתי לקחת את השליטה על הגוף שלי, לתת לו את הזמן שלו להחלים, להיות סלחנית כלפיו, כי הוא כל מה שיש לי ובתקווה שיש לנו עוד הרבה נשים יחד. מהמקום השלם הזה והלא מושלם, אני מאחלת לכולן הקשבה ושחרור מאחיזות מיותרות. להקשיב ולסלוח לגוף שלכן לקבל את השוני להבין שכל גוף שונה, לא ליפול ללחץ הסביבתי לקצר את זמן המנוחה שלך, בשביל זה יש חופשת לידה. נצלי אותה לאהבת חינם שלך לעצמך".

תגובת חברת "פמינה": "חברת פמינה הינה חברה נשית שמקדשת את הנשים ואת הגוף הנשי. החברה פועלות משנת 1960 ו90% מהעובדים בה הינן נשים בכל צורה וגיל לרבות נשים בהריון. לפני לידה ואחרי לידה. כמו כן, פרזנטורית לאורך השנים הצטלמו לפני, בזמן ואחרי הריון. כך צולמה עדי בחודש חמישי להריון בקמפיין האחרון וליאל דניר שבחרה להצטלם שבועיים אחרי לידה כי הרגישה בנוח. פמינה מכבדת כל בקשה, כפי שכיבדה עתה את בקשת עדי שלא להצטלם (וזאת לאחר שהצילומים נדחו בחודש מהמועד הרגיל כדי שתוכל להספיק). פמינה לא דורשת מאף דוגמנית להצטלם. יש לנו מאז ומתמיד יום צילום חורף ויום צילום קיץ ואם מישהי לא מרגישה בנוח לא צילמנו וצר לנו שמנסים לצייר אותנו אחרת. חברת פמינה רואה בראש מעיניה את האישה והכוח הנשי והינה בין חברות ההלבש הטובות בישראל. סיום ההתקשרות עם עדי נעשה ברוח טובה בין הצדדים, אנחנו רוצים לאחל בהזדמנות זאת בריאות לעדי אשר מסיבות רפואיות לא יכלה להגיע לצילומים. אנו מאחלים חג חנוכה שמח לכל עם ישראל״.

תגובת הסוכנת של עדי הימלבלוי, זוהר יעקובסון: "בשש עונות של עבודה משותפת עם חברת פמינה חווינו עבודה מקצועית יצירתית ונעימה. היו קמפיינים מוצלחים ויפיפיים -אנחנו מודים לחברת פמינה ומאחלים להם הצלחה בהמשך הדרך".