הזמר בן אל תבורי הופתע בסוף השבוע האחרון, כש"החצי השני" שלו, סטטיק, ערך לו מסיבת יום הולדת בהפתעה. גם אם בנו של בן אל, אורטל עמר הגיעה לברך, אבל אי אפשר היה להתעלם מהדמעות שחנקו את גרונו של הזמר הנרגש. הבוקר (שני) הסביר בן אל תבורי את הסיבה לבכי והדמעות בפוסט ברשתות החברתיות, בו חשף לראשונה פרטים אישיים מילדותו: "הרבה דברים שמעולם לא סיפרתי כי תמיד העדפתי לשמור אותם לעצמי, אבל הגיע הזמן לשתף אתכם קצת בחיים האישיים שלי, משהו שלעולם אני לא עשיתי ולא אעשה. רובכם לא יודעים אבל גדלתי בראשון לציון. הרבה חושבים שתמיד היה כסף, ותהילה וכו', כי אני הבן של... אז לא".



"דיי סבלתי מזה בתור ילד, כי כל דבר קטן שאבא או אמא היו עושים, היה נופל עלי בבית ספר. מה זה נופל? היו יורדים עלינו ותוקפים אותנו, אבל זה לא העיקר. מעולם לא באמת היה כסף. כבר בגיל עשר עבדתי בג'ימבורי כי ידעתי שאצטרך לדאוג לעתיד שלי ולעצמי. אף פעם לא הרגשתי אהוב, לא הרגשתי משפחה מושלמת, כפי שכבר הספקתם לראות בתקשורת. תמיד הייתה לי משפחה מושלמת אבל מוזרה. ובתור ילד שלא האמינו בו בכלל, אני האמנתי בעצמי! ימי הולדת אני לא אוהב, אבל באמת לא אוהב, כי זה מזכיר לי עד כמה בודד הרגשתי בחיים, אבל אתמול הייתה לי הזכות הענקית לראות כמה אנשים אוהבים אותי, אתם תצחקו תגידו נו באמת, אבל באמת שאף פעם לא היו לי חברים קרובים, אולי אחד שניים, אף פעם לא הרגשתי נאהב באופן אישי".



הוא סיים כשהתייחס לדמעות שלו ואמר: "תודה רבה שגרמתם לי לבכות יום שלם ברצף ולהבין שעוד קצת אוהבים אותי. שום דבר לא מובן מאליו! תזכרו את זה, לא משנה מי אתם, מה אתם! כולנו אותו דבר".

אלא שבן דודו של בן אל, עדי טפר, בנו של רינת, אחותה הגדולה של אביבה תבורי, קרא כמו כולנו את הפוסט של בן אל, זעם מהדברים שנכתבו והחליט לטענתו לחשוף את שקריו של הזמר: "אני חייב לשתף משהו שכל כך מרתיח אותי. כידוע לחלקכם אני ובן אל תבורי בני דודים ומשגע אותי לראות מדי פעם את הבכיינות שלו, שלא היה לו מעולם משפחה או לא היה לו כסף או אף אחד לא תמך בו".

בן אל תבורי ואמו אביבה תבורי (צילום: אמיר מאירי)
בן אל תבורי ואמו אביבה תבורי (צילום: אמיר מאירי)

"כל מי שמכיר אותי יודע היה עד לכך שבן אל גדל אצלנו יותר מעשור, כמעט מאז שנולד ויודע איזה חום ואהבה בן אל קיבל אצלנו במשפחה. בן אל עבר לגור אצל אביבה, לאחר שהתחתנה עם עופר טלקר לזמן קצר ולאחר הגירושין עבר להתגורר אצל שימי. אבל מה היה עד אז? סבתא שלי ז"ל שהייתה גרה איתנו ואמי נהגו לתת לו ולאחותו את כל האהבה שבעולם, אפילו מדי פעם הרגשנו מן הפליה – למה להם כן ולנו לא? אוכל חם, ביגוד, כספים, הגעה לאספות הורים בבית הספר, מה לא? תמונות יעידו כך! חברים יעידו כך!".



"עד היום אני פוגש חברי ילדות של בן אל ונתקל בשאלות "מדוע אתם לא מדברים" או "איזה התנהגות, אתם גידלתם אותו". מי שמכיר אותי יעיד כמה קידמתי ודחפתי את בן אל, היו ימים שהוא חשב לא להמשיך עם המוסיקה בכלל ואני הייתי שם בשבילו, אבל כשסבתא שלי נפטרה להלוויה הוא אפילו לא הגיע. גם שסבא שלי נפטר אפילו להלוויה הוא ואביבה לא הגיעו. מי כן הגיע וכיבד תמיד? שימי תבורי למרות שהוא כבר מזמן לא חלק מהמשפחה. לא משנה מי אושפז מהמשפחה, תמיד לא ציפינו שבן אל או אביבה יגיעו לבקר וזה באמת ככה היה".

"למה אני כותב את הפוסט הזה? כי מעצבן אותי לראות כמה הוא מתייפייף לתקשורת, כמה הוא מחפש להישאר בכותרות, כמה חארטה במילים שלו, כמה שיטטטט! חשוב שהציבור ידע שאין אמת בדבר, הוא קיבל בית חם ואוהב, ש(הוא)לא יודע לתת טיפה הערכה! אז לבכות שלא קיבל חום ואהבה בימי הולדת שלו בהמשך לפוסט שרשם? ... אז אדון בן אל, התהילה עשתה לך קצר במוח, תתעורר על עצמך. "אף אחד לא צריך כסף ממך, ברוך השם אנחנו מסודרים, אבל אם החלטת להתרחק מהמשפחה שלך, גם מהצד שלנו, לפחות תדבר אמת!יש לך סבתא וסבא בשמיים שרואים הכל ואני מאמין שהם לא אוהבים את הצביעות שלך". אאוץ'.

בן אל תבורי (צילום: עופר חן)
בן אל תבורי (צילום: עופר חן)