אמנם חברי הכנסת מתקשים עד מאוד לקבוע ממשלה ולכן תלכו בפעם השלישית השנה לקלפיות, אך נראה שאת המתמודדת המועדפת שלהם לאירוויזיון הם כבר בחרו. שירה גבריאלוב שמשתתפת בעונה הנוכחית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" המשודרת בימים אלה בערוץ "קשת 12", הצליחה בביצוע האחרון שלה להרים את המסך ברגע ולקבל כחול מכל השופטים בפה מלא וכמובן גם לעבור לשלב הבא, עם סיכויים להיות אחת המתמודדות הבולטות של העונה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שירה גבריאלוב (צילום: גורם ויטקינד)
שירה גבריאלוב (צילום: גורם ויטקינד)


גבריאלוב, למי שלא עקב מקרוב, היא בתו של הזמר הנודע מיקי גבריאלוב, שכבשה עוד לפני הריאליטי את מצעדי הפזמונים עם הלהיטים "ראש גדול" ו"הבוקר יאיר" ונחשבה לילדת פלא. מאז היא הספיקה לעזוב את ישראל, בניסיון לפצוח בקריירה מוזיקלית בינלאומית, להתחתן לפני כשנתיים וחצי, להספיק להתגרש ולשוב לפרונט הישראלי בריאלטי המוזיקלי "הכוכב הבא" לטובת הזדמנות לייצג אותנו באירוויזיון.



כעת היא קוטפת את הפירות ועושה את צעדיה עד לכנסת ישראל. גבריאלוב היא המשתתפת היחידה העונה שהוזמנה להדליק נר רביעי של חנוכה בכנסת ישראל, לצד כוכבי עונות קודמות, אמירי זיו ודניאל ברזילי. גבריאלוב צפויה לשיר יחד עם הקולגות מהעונות הקודמות ולצד אומנים נוספים כמו שימי תבורי ודקלון ולהופיע מול חברי הכנסת, עמותת "קו לחיים", עמותת "אח גדול" לחיילים בודדים ואחרים, באירוע שכולו סימן של קשת תרבויות, במטרה ליצור חיבור של מוזיקה ותרבויות במשכן הכנסת בחג.

שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)
שימי תבורי (צילום: אריק סולטן)

אימרי זיו (צילום: נוי ערקובי)
אימרי זיו (צילום: נוי ערקובי)