האייטם הבא הוא אחד המצחיקים ש-TMI נתקל בו בשבועות האחרונים. אירית רחמים תציין בשבוע הבא את יום הולדתה ה-46 ואחרי שנים בתחום ההפקות, בהם היא משמחת חתן כלה וכאלה שמציינים את יום הולדתם בהפקות ענק נוצצות ומשוקעות, הגיע הזמן שמישהו ייקח את המושכות וישמח גם את המפיקה האגדית בעצמה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לפחות כך חשבו העובדים המסורים של כוכבת הריאליטי, שעמלו בשושו, מאחורי גבה, על הפקת מסיבת יום הולדת מושקעת שהייתה צפויה להיערך בשבוע הבא, על אחד ממגדלי תל אביב היוקרתיים ולפי התכניות לכלול תקליטן, אוכל טוב ועיצוב מושקע.


עם התלמידה דניאל גרינברג (צילום: נדב הולצמן)
עם התלמידה דניאל גרינברג (צילום: נדב הולצמן)

לטובת המאורע החגיגי, הפיקו סרטון הזמנה נוצץ שקיבלו בהודעת וואטסאפ כל מקורביה של רחמים, ובו מדגישים כי מדובר במסיבת הפתעה, כך שחשוב לשמור על סודיות מוחלטת. אבל אם חשבתם שהמידע הסודי יצליח לחמוק מאוזניה של האישה והתושייה, אז טעיתם, כי רחמים הרגישה שמשהו מתבשל מאחורי גבה והצליחה לשים את ידה על ההזמנה למסיבה.

כשזאת גילתה על מסיבת ההפתעה שמתוכננת לה, במקום לזרום עם ההכנות הקפדניות והמושקעות לאירוע, היא הכריזה מיד על ביטולו. מקורביה של רחמים שקיבלו את סרטון ההזמנה למסיבת ההפתעה, קיבלו כבר למחרת הודעה על ביטולה וכך נכתב: "לאחר ניסיון להפתיע את המפיקה במסיבה, כמובן שהיא עלתה על ההפקה. לכן אנחנו נאלצים לבטל את המסיבה לבקשתה, מתנצלים".

 

עם בן הזוג עמוס לוזון (צילום: אמיר מאירי)
עם בן הזוג עמוס לוזון (צילום: אמיר מאירי)