> הכייסים ההולנדים לא עשו חשבון לדוגמנית האשדודית הבינלאומית, דורית רבליס (קמפיינים לטומי הילפיגר, זארה ועוד), שהמריאה עם חברים לאמסטרדם, לחגוג את כניסת השנה החדשה וגילתה כי תיקה היוקרתי מסוג "בלנסיאגה" נגנב, יחד עם הדרכונים והארנק עמוס הכסף וכרטיסי האשראי.

רותם גור, הסוכנת של רבליס, תכלה שנה וקללותיה?
“אכן תקרית מבאסת, שדרשה מדורית להגיע גם לתחנת המשטרה לדווח על הגניבה וגם לשגרירות להוציא דרכון חדש, אבל מעבר לכך היא עושה חיים".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ∂σяιт яєνєℓιѕ דורית רבליס (@dorit_revelis) on

> שתי סולחות מהדהדות שיירשמו בדפי ההיסטוריה אירעו ביום הולדתה של עו"ד רחל תורג׳מן, שנערך בביתה המהמם ביפו. הראשונה: ראש עיריית תל אביב־יפו רון חולדאי וסגנו לשעבר, אסף זמיר. השנייה: אמי פלמור, לשעבר מנכ"לית משרד המשפטים, והשר אמיר אוחנה, שפיטר אותה. עוד כיכבו: אופיר אקוניס, צחי הנגבי, איילת שקד, ניצן הורוביץ, סתיו שפיר, אהוד אולמרט, דינה זילבר, עמיר פרץ, גיא רוטקוף, יאיר המבורגר, עופר נמרודי, ציון אמיר, אייל רוזובסקי ועוד. 

פלמור, סכמי לי במשפט.
״הוא הושיט לי יד, ואני לחצתי את ידו. אין דרמה".

אוחנה, חולדאי וזמיר בחרו שלא להגיב.

אמיר אוחנה (צילום פרטי)
אמיר אוחנה (צילום פרטי)

> אשת הטלוויזיה שרון כידון נסעה לקוסטה ריקה כדי להדליק נרות חנוכה עם בן הזוג, ד״ר אביתר נשר.

> חמישי שעבר, אחד הקניונים בתל אביב, תנועה ערה מסביב לאחת החנויות. כמה גברתנים עומדים ומאבטחים את האזור מכמה כיוונים. הסקרנים שמנסים להבין מה קורה מתבשרים שעמיר מולנר, שלראשו כיפה שחורה, עושה שם שופינג עם בתו.

>הזמן טס כשנהנים, ודביר בנדק חוגג כבר 50. 

דביר, מזל טוב. איך חגגת?
“עשו לי מסיבה ב'סברי מרנן' עם יולי הבת שלי. עשו לי מסיבה בהצגה ׳לא לריב׳ של הקאמרי במעלות. עשו לי מסיבה ב׳פרוביזורי׳, ב׳חדרפרטי׳, ותהיינה בעזרת השם עוד מסיבות״.

דביר בנדק (צילום: אור גפן)
דביר בנדק (צילום: אור גפן)

> ובאותה הזדמנות מזל טוב גם לשחקנית לימור גולדשטיין, שחגגה יום הולדת בביתה. לא ממש במסיבה, אלא עם שפעת ודלקת ריאות.

> והנה נס חנוכה של צמד רעים. הצמד הוותיק, ישראל גוטסדינר ובני רוזנבאום, נוהג בכל חג לעבור בבתי חולים כדי לעשות שמח, בעיקר במחלקות האונקולוגיות. השבוע הם ביקרו, בין השאר, בבית החולים שיבא בתל השומר וביצעו כנהוג שירים בכל השפות לבקשת החולים. בדרך כלל קשה להפתיע את הצמד - פרסית, טורקית, לדינו ויידיש, הכל הולך. הפעם זה כמעט קרה. מספר חולים מהמגזר ביקשו שיר בערבית. אחרי כמה רגעים של מבוכה נזכר הצמד בשירו של עוזי חיטמן ז"ל, “נולדתי לשלום", שתורגם בזמנו גם לערבית, ופצח בזמר לשמחתם של החולים שצעקו “אינשאללה". על הקלידים ליווה אותם בנאמנות עמירן דביר.

צמד רעים (צילום: יהושע יוסף)
צמד רעים (צילום: יהושע יוסף)

> והנה האדם היחיד בארץ, כנראה, שלא מצטער שמתקיימות בחירות, שלישיות במספר. המופע הפוליטי של הווטרינר, ד"ר רפי קישון, בנו של גדול סופרי הסאטירה הישראלית, אפרים קישון ז"ל, ממשיך לרוץ במלוא הקצב. 

קישון, היכן קבור הכלב? מה הקשר שלך לפוליטיקה?
“גדלתי בבית בעל תרבות פוליטית חזקה מאוד, שאותה ספגתי מאבי, שעבר בחייו את בתי הספר הטובים בעולם לפוליטיקה וחברה אנושית".