> דנה גרוצקי, הפרזנטורית של טבע נאות, השתתפה בימים אלו בהפקת קטלוג נעלי הקיץ לשנת 2020 ולא נתנה להריון המתקדם שלה להפריע לה לתזז בין עשרות לוקיישנים שונים ביחד עם אחיה בר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

דנה גרוצקי (צילום: מורג ביטון)
דנה גרוצקי (צילום: מורג ביטון)

> בכירי טיב טעם, בראשם חגי שלום מנכ"ל הקבוצה, ערכו בחמישי האחרון אירוע חגיגי בסניף הדגל ברמת החייל לעמותת ער"ן, עם דוד קורן מנכ"ל העמותה. במהלך האירוע העניקה הנהלת טיב טעם תרומה לפעילות העמותה על סך 64,500 שקל, שנאספו בגיוס תרומות בכל סניפי הרשת.

> רונית יודקביץ' הצטלמה בעונה השלישית ברציפות לקמפיין של מעצבת האופנה אליאן סטולרו. בנוסף, הצטרפה יודקביץ' כשותפה בחברת קולגן פלוס, שתשיק במרץ 2020 קו קוסמטיקה חדש פרי פיתוחה.

רונית יודקביץ' (צילום: מרינה מושקוביץ)
רונית יודקביץ' (צילום: מרינה מושקוביץ)

> אורלי ויסברג־צור, יועצת בכירה של רון חולדאי, יזמה את הארת בניין העירייה בנר השמיני של חנוכה לגיוס תרומות לעמותת “אורות של תקווה", שמקימה בית אירוח בבית החולים איכילוב לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. גם ראש העיר התגייס למאמץ והזמין את הילדים להדלקת נרות בבניין.

רון חולדאי (צילום: תומר יקואל)
רון חולדאי (צילום: תומר יקואל)

> שרת הבינוי והשיכון, ד"ר יפעת שאשא־ביטון, הייתה אורחת הכבוד בערב המצטיינים בענף הבנייה שארגן יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין. שאשא־ביטון הביעה התפעלות מכך שבין 18 המצטיינים היו שני עובדים פלסטינים.

>טלטלה בעולם המשפט. עו"ד הלנה ביילין עוזבת את משרד עורכי הדין שיבולת ועוברת למשרד טולצ׳ינסקי־שטרן.

ביילין, לא חסרות לנו סערות בעולם המשפט.
״אני מאשרת את הפרטים, זה נכון. היו לי שנים מדהימות בשיבולת, והמשרד מאוד גדל. בשלב זה מצאתי לנכון, מבחינת האופי שלי, לעבור למשרד טולצ׳ינסקי, משרד מאוד איכותי עם צביון משפחתי״.

הלנה ביילין (צילום: מירי דוידוביץ')
הלנה ביילין (צילום: מירי דוידוביץ')

> בשבוע שעבר, קצת אחרי פתיחת הפריימריז לראשות הליכוד, נצפתה אחת, שלי סער, אשתו לשעבר של גדעון סער, מצביעה באחת הקלפיות בתל אביב. ליאורה הייתה מתה להיות זבוב בתוך התיבה כדי לדעת למי היא הצביעה.
סער בחרה שלא לענות.