אמש (שלישי) כיכבו מיכל הקטנה ומיקי מוכתר במדורי הבידור על מעשה נעלה ומקסים שעשו השתיים, כשתרמו את שיערן לטובת ארגון עמותת זכרון מנחם ונפרדו כביכול מ-30 ס"מ משערות ראשן, לטובת פאות לנשים ונערות חולות בסרטן. השתיים אף העלו תמונות כאילו תרמו צמה אותה החזיקו בידן, אלא שמי שהגיע אמש לצפות במופע המשותף של הכוכבות, גילה לתדהמתו כי הקטנה ומוכתר עדיין עם השיער הארוך שלהן. מה שאימת במהרה כי השתיים שיקרו ולא תרמו את שערן למען המטרה החשובה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

תרמו לכאורה את שערן. מיקי מוכתר ומיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)
תרמו לכאורה את שערן. מיקי מוכתר ומיכל הקטנה (צילום: רפי דלויה)

תגובות האכזבה הקשות הגיעו במהרה ברשתות החברתיות, ביניהם גם של הורים לנערות חולות סרטן, שהביעו אכזבה מהכוכבות, מה שגרם לשתיים להתנצל ולהבהיר ברשתות מדוע שיקרו בכדי לנסות לתקן את העוול שנוצר. גם מוכתר וגם הקטנה העלו פוסט משותף וזהה שכתבו יחד בלשון יחיד: "מרגישה צורך לשים את הדברים על דיוקם ולספר לכם ממקור ראשון את ההתרחשויות שליוו את סוגיית השיער ה'לא גזור'".

"קיבלנו פנייה מעמותה מופלאה, לתרום שיער למען פאות עבור נשים חולות סרטן. נרגשות הסכמנו מיד לשתף פעולה",ביום שני האחרון, בשיאו של הקמפיין לעידוד תרומות השיער, הגענו מלוות בספר האהוב שלנו כדי להזדהות, לתמוך ולממש את המטרה לשמה הגענו. במעמד ההגעה התבשרנו שבשל מחויבות להפקת המופע שאנחנו מובילות, אנחנו לא יכולות לגזור את השיער באופן משמעותי עד לסיום הפרויקט".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on

"באופן ספונטני החלטנו בכל זאת לממש את הצילום לשם הגברת המודעות, כשאת התרומה האמיתית לשמה התכנסנו נממש בסיום המופעים. אנחנו שחדשות לבקרים מבקרות ומשמחות ילדים חולים בבתי חולים ומודעות מעל לכל למשמעות החשובה שבנושא לרגע לא תכננו להוליך שולל אף אחד. נהפוך הוא - זו מטרה חשובה, זו מצווה וזו זכות ואנחנו עומדות מאחורי ההבטחה. שתמיד נהיה בצד הנותן ונמשיך לשמח".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on