לאחר שמייגן מרקל והנסיך הארי הפתיעו את כל העולם ובמיוחד את הממלכה הבריטית כשהודיעו כי מוותרים על תואר המלוכה, הדוכסית מסאסקס ממשיכה הלאה וכבר פותחת דלתות חדשות עבורה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

על פי הדיווחים, השחקנית ההוליוודית חתמה על עסקה עם דיסני בנושא שלא פורט, בתמורה לתרומה לצדקה עבור ארגון "פילים ללא גבולות", כך דווח בדדליין. עם זאת, על פי הפרסום, העסקה נחתמה לפני המהומה האחרונה סביב תוכניותיהם של מרקל ובן זוגה הנסיך הארי להתנתק מהמשפחה המלכותית. 

הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י (צילום: רויטרס)
הנסיך הארי, מייגן מרקל ובנם ארצ'י (צילום: רויטרס)

למרות התזמון, שיתוף הפעולה החדש של הדוכסית עשוי להוות הצצה למה שהיא והנסיך הארי מתכננים, לאחר שהם יבלו פחות זמן עם המשפחה המלכותית ויחלקו את זמנם בין צפון אמריקה לבריטניה. בהמשך לכך, הדדליין גם מדווח כי הזוג ודיסני ניהלו מערכת יחסים מוקדמת, לאחר שהחברה העניקה להם מתנה מיוחד לכבוד בנם הבכור ארצ'י. מלבד שיתוף הפעולה עם דיסני, דווח לאתר הדיילי מייל כי אושיית האופנה, מרקל, כבר נמצאת במגעים מתקדמים לשיתוף פעולה עם כמה מבתי האופנה הגדולים בעולם. 

כזכור, בשבוע שעבר הזוג המלכותי הכריז באינסטגרם: "לאחר חודשים ארוכים של הרהורים ודיונים פנימיים, בחרנו לבצע שינוי השנה. אנו מתכוונים לקחת צעד אחורה כ"בכירים" במשפחת המלוכה ולעבוד כדי להיות עצמאיים כלכלית, תוך המשך תמיכתנו במלכותה של המלכה". 

מתנתקים (צילום: gettyimages)
מתנתקים (צילום: gettyimages)

עוד דווח כי הזוג מעולם לא הודיע ​​לארמון בקינגהאם או לנסיך ויליאם וקייט מידלטון על החלטתם. על פי חדשות ה-BBC, דוברת הארמון אמרה כי הבחירה שלהם להתקדם עם התוכניות שלהם מבלי להתייעץ עם המלכה אליזבת השנייה, גרמה למשפחת המלוכה לאכזבה גדולה. 

הנסיך וויליאם וקייט מידלטון (צילום: Getty images)
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון (צילום: Getty images)