ציפי רפאלי, האמא לביאה, הסוכנת המצליחה והדוגמנית בדימוס, הפכה אתמול (שלישי) לסבתא לחמישה נכדים, כשבתה הטופ מודל, בר רפאלי, הביאה לעולם יחד עם בעלה עדי עזרא, בן זכר ראשון, אח לשתי בנותיה ליב ואל. למי שלא יודע, ציפי חובקת עוד שני נכדים נוספים מבנה הבכור, ניל, מנישואיה הראשונים, ויחד עם הפעוט הטרי שהצטרף אמש למשפחה היא סבתא לחמישה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

הלידה המרגשת התרחשה יום אחרי הפרסומים השונים על המגעים שמנהלות ציפי ובר עם הפרקליטות, במסגרת עסקת טיעון בה האמא ציפי תישא בכל העבירות המיוחסות להן וצפויה לרצות מאסר בפועל של שנה וחצי, במקום בתה בר, שתשלם קנס כספי ותקבל עבודות שירות לקהילה. בעוד ימים לא קלים עוברים על המשפחה, הגיעה אמש הבשורה המרגשת על התרחבות המשפחה. ציפי רפאלי שהתמלאה בימים האחרונים בזיכרונות נוסטלגיים משפחתיים, העלתה ברגעים אלה פוסט צעקה לעולם לרגל בתה האהובה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@zipirefaeli) on

אז הכינו ממחטות כי זה מרגש וכך כתבה: "ברבור שלי, ילדת אהבה שלנו, אתמול הבאת לעולם בן, ילדך השלישי, אנחנו רוצים לצעוק לעולם את אהבתנו והערכתנו אליך, על כל הטוב שאת מרעיפה סביבך. על היותך אדם טוב ומטיב, על הדברים הטובים שעשית ולעולם תעשי בדרכך החכמה והצנועה. על היותך מתנה לעולם, חברה נפלאה, אחות נהדרת, בת מאירה כשמש להורייך, רעיה קסומה ואוהבת לעדי בעלך והאמא הכי הכי לילדייך. את קרן זוהרת, מתת אל, שהאל יעיר את עולמך כי אין ראויה ממך, שהאושר ילווה אותך תמיד, שהחיוך לא ימוש משפתייך, ולעולם זכרי שאנחנו פה אוהבים, ומחבקים חזק חזק".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@zipirefaeli) on

עוד הוסיפה רפאלי בתכניתה עם טלי עומר ברדיו 103FM שהלידה ערכה שלוש שעות בלבד וסירבה להוסיף פרטים נוספים על הילוד, אך בשיחה עם עומר כן הוסיפה פרטים על תגובות הסובבים אותה בפרשית העלמות המסים איתה היא מתמודדת בימים אלה. "יש לי אלפי הודעות. אני לא נכנסת לשום דבר משפטי שיש לנו במשפחה, אבל יש כל כך הרבה אנשים טובים, עם לב כל כך רחב ונהדר. אני קוראת את ההודעות ואני דומעת. יש לנו מדינה נפלאה. בכיתי בלידה מהתרגשות, גם בר בכתה. צילמתי חלק מהלידה".