אמש (מוצ"ש) בפרק של התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", שודר הקליימיקס של העונה, שלא קשור לתחרות המוזיקלית של התכנית וגם לא למתמודדים עצמם. השופט בן אל תבורי הקדיש שיר אהבה וסליחה לאם בנו תו פרינס, אורטל עמר שפרצה בבכי מול 600 אלף צופי הריאליטי. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הצופים אומנם לא הופתעו לצפות בקטע המרגש, כי זה צולם כבר לפני כחודשיים והספיק להיות מופץ ברשת. אבל למי שפספס, בן אל תבורי ואם בנו שנפרדו כידוע במלחמות מתוקשרות, הכוללות ניידות משטרה, מנעולנים ותביעות משפטיות, הניחו את כל המשקעים מאחור, כשתבורי ניצל את במת "הכוכב הבא" בכדי להקדיש שיר אהבה לעמר. אלא שבעקבות השידור אמש, ל-TMI נודע כי ההורים הפרודים של תו פרינס זכו הבוקר להצעה נחשקת במיוחד.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on

עמר ותבורי קיבלו היום (ראשון) הצעה לקמפיין זוגי ראשון שלהם יחד. עוד לא ברור האם תבשיל ההצעה לכדי מציאות, והאם עמר ותבורי יעמדו יחד מחובקים מול עדשת המצלמה וידגמנו זוגיות בשביל לקדם מותג, מה שבטוח זה שהצדדים שוקלים בכובד ראש את ההצעה, וזה רק עניין של זמן עד שנראה אותם מתנוססים יחד על גבי שלטי חוצות באיילון.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on

הבוקר החליט הזמר להסביר מה גרם לו לעשות את הצעד המפתיע בשידור אמש כשכתב ברשתות החברתיות את הדברים הבאים: "מסר קטן, בשנים האחרונות למדתי הרבה על עצמי. למדתי מי אני ומה אני. אז אגיד לכם בך הכל בנאדם בדיוק כמו כל אחד ואחת מכם. למדתי איך לא לפעול מהאגו וכמה החרא הזה משפיע לנו על החיים. למדתי שקנאה צריכה להיות רק טובה וזה טוב שיש קנאה טובה כי יש לאן לשאוף".

"למדתי שאני סך הכל בנאדם קטן בעולם גדול מלא בהפתעות. עשיתי תיקון והבאתי ילד מדהים מאמא מדהימה, כמו שאני תמיד אומר. אז בשביל מה הפוסט הזה? בשביל מה עשיתי את כל זה בתוכנית? רק בשביל להראות לכם שלבקש סליחה, להודות לבנאדם מול 600 אלף איש, לא מוריד ממך שום דבר. אגו = שטן. אל תתנו לו להרוס לכם עולמות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on