משפחת רפאלי התכנסה אמש (שלישי) בביתם של בר רפאלי ועדי עזרא בצפון תל אביב, כדי לחגוג את ברית בנם החדש וכפי שקראתם ב-TMI, שמו הוא דויד עזרא, אח קטן לאחיות ליב ואל. המאורע המשמח נחגג כמה ימים לאחר שדווח באמצעי התקשורת על המגעים שמנהלות ציפי רפאלי ובתה בר עם הפרקליטות, במסגרת עסקת טיעון בה האמא, ציפי, תישא בכל העבירות המיוחסות להן וצפויה לרצות מאסר בפועל של שנה וחצי, במקום בתה בר, שתשלם קנס כספי ותקבל עבודות שירות לקהילה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

צלמי הפפראצי והעיתונות שידעו על חגיגת הברית לנכדה החדש של ציפי רפאלי, הגיעו לביתה של בר וחיכו לאורחים שיבואו. ציפי שהגיעה למקום, מיהרה להיכנס לביתה של בר ולא להתראיין לאמצעי התקשורת. בתכניתן של ציפי רפאלי וטלי עומר ב103FM דיברו החברות הטובות על אירוע הברית ולמה ציפי בחרה להתעלם מאמצעי התקשורת בכניסה לאירוע. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

רפאלי הוסיפה ואמרה כי הסנדק של יורש העצר הוא בעלה, רפי רפאלי והוסיפה שהיא לא בכתה בברית ולא גילתה מי כן, נשער שהאמא שלא יכלה לראות את הטקס הקשה. כשעומר שאלה אותה על החזרה לגזרה של בתה בר, ציפי בחרה שלא לענות ואמרה רק: "בר מהממת". 

טלי: ציפי מזל טוב. היה לכם ברית היום"

ציפי: "לא לנו. היה לדויד. את חושבת שהוא יהיה מלך ישראל?"

טלי: "אני בטוחה שהוא יהיה מלך ישראל. אבל היו כל כך הרבה ספקולציות לגבי השם"

ציפי: "נכון".

טלי: "למה קראתם לו דוד?"

ציפי: "כי אמא שלו ואבא שלו החליטו לקרוא לו דוד".

טלי: "סתם שם רגיל".

ציפי: "רגיל למי? שם מדהים. אחד השמות היפים אם לא ה- הלו!"

טלי: "בסדר. היו דמעות בברית?"

ציפי: "לי לא"

טלי: "מי היה הסנדק?"

ציפי: "בעלי אהובי".

טלי: "ולמה לא ענית לצלמים שהתנפלו עלייך?"

ציפי: "אז ככה, הם היו נורא רחוקים. המצלמות שלהם הגיעו לי רק עד הנחיר. אני קיוותי שהם יכנסו לי לתוך הגוף, לתוך הקרביים ורק אז הייתי עונה להם. כיוון שזה לא קרה, החלטתי לא לענות. אין גבול, אין גבול לחדירה, לצהוביות. הכל בסדר, הייתה ברית נהדרת, יש לנו נסיך קטן ומהמם, בר מהממת".

טלי: "אבל היא כבר רזה?"

ציפי: "טלי? לא רוצה להגיד לך".