אם מישהו בטעות פספס, אמש (שלישי) נערך אירוע הגמר של "הכוכב הבא לאירוויזיון" בו השתתפו אור עמרמי ברוקמן, אלה לי להב, עדן אלנה וגאיה שאקי כרביעיית הגמר. לאחר קרב צמוד במיוחד בו הפסידה תחילה לעמרמי ברוקמן, הזוכה הגדולה של הערב היא עדן אלנה ששרה את "halo" של ביונסה שריגש את השופטים והקהל בבית ושלח אותה לאירוויזיון 2020 שיתקיים בהולנד. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Eden Alene (@eden_alene) on

מעבר לערב המרגש שכלל הופעות מטורפות של נועה קירל שהספיקה להחליף את המדים ולעלות את אוברול ופאוץ' והופעה משותפת עם מיטב הלהיטים של השופטים שירי מימון ואיתי לוי, היה שופט אחד שלא השאיר אף אחד אדיש. השופט בן אל תבורי החליט להפתיע והגיע עם חלוק וכפכפים וכמובן מקל תמיכה שיעזור לו ללכת, לאחר שעבר ניתוח ברגלו בסוף השבוע האחרון. 

למי שתהה למה תבורי החליט לא להשקיע וללבוש חלוק, נספר כי זה חלוק של מעצב העל ורסצ'ה והוא יותר יקר ממה שנדמה לכם, ולא רק זה, תבורי החליט להשקיע עד הסוף וענד צמיד בשווי של כמיליון שקלים וחצי. כשנשאל תבורי בראיון שנערך עם נדב בורנשטיין מיד לאחר סיום הגמר על עלות התכשיטים שענד לגופו, החליט לא לאשר את הדברים ואמר: "מה זה משנה מה אני לובש? זה משנה מה אני לובש? משנה מי ניצח". 

בן אל תבורי (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)
בן אל תבורי (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This is my style , let me see yours

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on

הרשתות החברתיות סערו בעקבות הלבוש המקורי של תבורי והחליטו להטריל את האינסטגרם האישי שלו. בין התגובות היו: "יצאת מהמקלחת?" או "דיי בן אל, אתה כבר בדיחה. חלוק של ורסאצ’ה זה עדיין חלוק אתה יודע, שיא השיאים", או "חלוק אמבטיה זה לא סטייל", "מזמן לא צחקתי ככה" ועוד. מה אתם אומרים על החלוק? אהבתם או לא? 

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Benel Tavori - בן אל תבורי (@beneltavori) on