ליאורה שמעה כבר לפני שבועיים כי הזמר דודו פישר ואשתו רויטל נפרדו, אבל נמנעה מפרסום בגלל מצבו הבריאותי של אביה של רויטל, יהודה אליה בן ה־64. הבת סועדת אותו במיטת חוליו ומתמודדת גם עם הפרידה מבעלה ואבי בנם המשותף. 

תקציר הפרקים הקודמים. פישר, היום בן 70, התגרש מאשתו, טובה - שלה היה נשוי 40 שנה ויחד עמה הביא לעולם שלושה ילדים - בתום קרב מכוער ומתוקשר ונחת היישר לזרועותיה של רויטל, הצעירה ממנו ב־30 שנה, שגם לה היו שלושה ילדים מנישואים קודמים. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

דודו פישר ורויטל אליה (צילום: פרטי)
דודו פישר ורויטל אליה (צילום: פרטי)

אז אמר פישר לליאורה: “זה עלה לי עשרות מיליונים, אבל שום הון שבעולם לא שווה את השלווה שרכשתי". הוא גם שיבח בלי סוף את הרעיה הטרייה: “רויטל מקבלת אותי באהבה גדולה. היא מחזירה אותי לשיא העשייה. היא חושבת שאני בן 30, כשלמעשה אני עוד מעט בגיל פנסיה. אנחנו בהילוך גבוה, עם תוכנית טלוויזיה נוספת בארצות הברית, מחזות זמר שרויטל כתבה לברודווי ולארץ, סבב הופעות בינלאומי, דיסק חדש. עוד הרבה לפנינו. הרווחתי חיים של אמת ואהבה. אני מאושר ומעושר. איזהו העשיר השמח בחלקו. אני מטורף על אשתי, ואנחנו מגדלים ילדים נפלאים בעזרת השם ומתכננים דברים גדולים ביחד. היא פיצוי על כל חיי הקודמים. מקווה שיהיו לנו הרבה שנים יחד".

מקורב לבני הזוג, מה קרה שם בדיוק? זה היה סיפור האהבה הכי לוהט של השנים האחרונות. 
“זה בלתי נסלח. היא שיקמה אותו והרימה לו את הקריירה בארץ ובעולם והקפידה שירוויח כדי שישלם את חובותיו לאשתו לשעבר. הייתה ביניהם אהבה גדולה למרות פער הגילים. היו להם עוד כל מיני פערים מנטליים, דתיים, שכנראה גם הפריעו, אבל זו לא סיבה לעזוב בית. כנראה שתקופת המשבר בעקבות מחלתו הקשה של האבא של רויטל הובילה אותם לסיטואציות של מריבות. אולי האנשים שקינאו בקשר, מצאו פתח למשות את דודו בחזרה אל חיי העבר, שם ויתר על עשרות מיליוני שקלים ועל כל מה שהיה לו. הם אולי הבטיחו לו הטבות וחיי זקנה שקטים ורגועים והוא התפתה".

דודו פישר, רויטל איליה (צילום: איציק בירן)
דודו פישר, רויטל איליה (צילום: איציק בירן)

איך רויטל מרגישה עכשיו?
“היא בהלם. דודו עשה צעד בלתי נתפס, בהפתעה מוחלטת. רק לפני מספר שבועות עשיתי להם לייק בפייסבוק ביום ההולדת שלו, כשהוא מספר כמה הוא מאוהב באשתו, ואני בטוח שהוא מאוד אוהב אותה עדיין. אי אפשר שלא. אני מכיר את דודו שנים רבות, והיא עשתה לו ממש טוב. רויטל היא אישה מאוד מוצלחת. מפיקה מחוננת, אישה חזקה. אם זה סופי באמת, היא תתגבר".

רויטל, זה שיר פרידה?
“אשמח להגיב כשהדברים יהיו ברורים, לא בשלב הזה".

דודו, כבר לא צוזאמען?
“אין לי כל כך מה להגיד, זה טרי מדי. עם הזמן מקווה שאוכל להגיב. כרגע פשוט אין תגובה. תודה".

דודו פישר (צילום: אריאל בשור)
דודו פישר (צילום: אריאל בשור)