כמה דברים עברו דיירי "האח הגדול" בחודש אחד בלבד. ערב הפתיחה המרגש הכניס אותם אחד אחרי השני לבית הסגור ולא חלף הרבה זמן עד שהמריבות והצעקות מילאו את כל חדרי הבית. רונן פייגנבוים, ירדן אדרי ואדם אליוף החליטו אחרי שבוע שהם אוהבים אהבת אמת, רק שהספיק ויכוח אחד מול אמילי פרי כדי להוציא אותה מהחבורה המגובשת. ליאור דואק שהתחבק מתחת לשמיכות עם אדרי, אך לא נענה לחיזוריה בגלל שרצה לחוות את הבית ללא מערכת יחסים, הספיק להתאהב בתקוה גדעון בימים האחרונים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ליאור דואק, ירדן אדרי (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליאור דואק, ירדן אדרי (צילום: צילום מסך רשת 13)

גדי פניבילוב הקווקזי השמרן שלא מוכן לעזור במטלות הבית והפך בימים הראשונים למטרה קלה של דיירי הבית, השתחרר מכבליו המחשבתיים וכפי שראינו בפרק האחרון עזר ועוד איך עזר, רק תעזו לקחת לו את הסיגריות. יוסי אורפלי, אביו של טילטיל הפך להיות האבא הרשמי של הבית ונהנה מיחס מיוחד, במיוחד מילדיו המאומצים, גדי ותקוה. 

גד פניבילוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
גד פניבילוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

פייגנבוים יצא בשבוע שעבר מהבית, לאחר שרבים מחבריו חשבו שהוא מנהיג ומקומו בגמר מובטח. אסיף אלקיים עדיין מתאבל על מערכת היחסים שזנח מאחור עם המנחה וכוכבת הריאליטי, מעיין אדם, לעומתו חגית היימן שנכנסה כרווקה הנואשת לחתונה, ככל הנראה מצאה חתן שאותו מעולם לא פגשה ומי שנכנס כמתנחל במשימה סודית והפך במהרה להפך הגמור, ניר אבישי כהן מצליח לשמור יציב על מקומו, על אפתם וחמתם של דיירי הבית, שסך הכל אוהבים אותו אבל לא מבינים איך הוא עדיין לא הודח. 

ניר אבישי כהן, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
ניר אבישי כהן, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

היום (חמישי) יתקיים משדר הדחה בהפתעה ואחד מהדיירים המועמדים יעזוב את הבית, לפני שיזכו לקחת חלק באירוע כניסתם של הדיירים החדשים ביום שבת בערב. ב-TMI בדקו יום אחרי אירוע הפתיחה הגדול את מי מהדיירים הכי אהבתם על פי רושם ראשוני והתוצאות הראו כך: אסיף אלקיים במקום הראשון עם 17%, מיד אחריו תקוה גדעון עם 12% וחגית היימן וליאור דואק עם 11%. מי שסגר את הרשימה אבל בכל זאת צלח כמה הדחות הוא אדם אליוף עם 2% בלבד. 

תוצאות הסקר לאחר כניסת הדיירים לבית האח הגדול
תוצאות הסקר לאחר כניסת הדיירים לבית האח הגדול

רגע לפני כניסת הדיירים החדשים והגעתם של הנוכחים לאמצע הדרך בתכנית, ב-TMI החליטו לבדוק שוב מי הזוכה הגדול שלכם. התוצאות ישתנו? אתם קובעים!