יש מישהי אחת מאוד אמיצה שלא פחדה מנגיף הקורונה ומצאה את עצמה בחופשה מפנקת בתאילנד. כפי שקראתם ב-TMI, אביבית בר זוהר ארזה את מיטב בגדי הים שלה ועלתה לטיסה ישירה לתאילנד, שדי התרוקנה מתיירים, שם חשפה לשמש הקיצית את הריבועים החדשים שלה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בתכניתה של ג'ודי שלום ניר מוזס ב-103FM, שוחחה השדרנית עם בר זוהר שסיפרה לכבוד הוולנטיין דיי על מערכות יחסים בכלל ועל הקושי שלה למצוא אהבה ולמה היא פחדה לטוס לתאילנד. 

אביבית בר זוהר משתזפת בתאילנד(צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר משתזפת בתאילנד(צילום: אינסטגרם)

"אני לא בזוגיות אבל כי אני בעייתית נורא. בתור מישהי מפורסמת זה נורא קשה למצוא זוגיות בארץ. לי באופן אישי מאוד קשה, גברים שמתחילים איתי, יש להם מראש משהו מובנה עליי, אביבית היא 'גולדיגרית', היא 'אוהבת כסף', זה נורא מלחיץ אותם", סיפרה בר זוהר על הקושי במציאת זוגיות לאורך זמן. 

מה את מחפשת?
"אני רוצה שהגבר שלי יהיה טוב לב, יצאתי לדייטים עם אנשים שלא יצאו טובי לב, בחנתי את זה עם הומלסים ברחוב שלא עזרו להם וכל מיני התנהגויות, פשוט עצרתי את הדייט והלכתי מהדייט. לא בא לי גבר שהוא לא טוב לב".

הוא חייב להיות עשיר?
"לא".

אביבית בר זוהר בתאילנד (צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר בתאילנד (צילום: אינסטגרם)

אני מחפשת לך מישהו.
"אני רוצה מישהו מחו"ל, שלא שופט אותי, שלא מכיר אותי. מארה"ב, צרפת, לונדון, שבא לו אישה טובה, ביתית, בשלנית, סקסית, כיפית, פאן. זה פאן לי. זה מה שאני רוצה וזה מה שאני מחפשת".

לא מפחיד להיות בתאילנד בימים האלה?
"אני לא חוזרת לשום בידוד. אין פה שום דבר, יש אנשים מכל העולם, גרמניה, פריז, דובאי, אין אף אחד עם מסכות, כולם מתנהגים רגיל, יש בהלה עצומה בתקשורת שמפחידה את כל הישראלים אבל אין שום דבר".