המשפחה של מייגן מרקל לא נרגעת. סמנתה מרקל, האחותה למחצה שלא חוסכת בביקורת שלה ומשמיעה אותה בכל הזדמנות מאז שמייגן הכריזה על אירוסיה עם הנסיך הארי, טוענת עכשיו כי הדוכסית מסאסקס מקנאה בגיסתה, קייט מידלטון.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Portal Estrelando (@portalestrelando) on

בראיון שנתנה למגזין "דיילי סטאר", טענה סמנתה כי אחותה למחצה הרסה בכוונה את יום הולדתה של הדוכסית מקיימברידג' שחל בינואר עם ההכרזה שפרסמו היא והארי, לגבי פרישתם מהתפקידים הבכירים במשפחת המלוכה הבריטית. ההכרזה המפתיעה התפרסמה ב-8 בינואר, בעוד שיום ההולדת של קייט הוא ב-9 בינואר.

"עצוב שהיא תעשה את זה ביום הולדתה של קייט, אני מאמינה שהיא מקנאה בקייט היפה", אמרה האחות הממורמרת. "היא מעולם לא יכולה להשתוות אליה, קייט היא אייקונית! היא חומר הגלם המושלם ממנו עשויות מלכות ונחמדה כבן משפחה, במיוחד כאמא". זו כמובן לא הפעם הראשונה שעולות שמועות על סכסוך בין הגיסות בבית המלוכה, אבל נדמה כי הפעם מדובר בחרטטנית סדרתית, שלא מפספסת שום הזדמנות ללכלך על אחותה הקטנה.

מייגן מרקל וקייט מידלטון נראות מיודדות (צילום: Getty images)
מייגן מרקל וקייט מידלטון נראות מיודדות (צילום: Getty images)

סמנתה בת ה-55 הוסיפה לכתוש את מייגן והארי על כך שלכאורה ניסו לסגור עסקה עם מנכ"ל "דיסני", בוב איגר, בפרמיירת הסרט "מלך האריות" ביולי. סמנתה אמרה כי "המהלך שעשו מול דיסני היה יכול להיות בסדר אם היו יוזמים אותו לאחר שעזבו את תפקידי המלוכה, אך לעשות זאת עוד לפני שיצאה הכרזה רשמית נראה פשוט בלתי הולם וחסר כבוד לפרוטוקול המלכותי".

המשפחה של שחקנית "Suits" לשעבר אוהבים לכבס את הכביסה המלוכלכת לעיני כל העולם, וכהוכחה ההתבטאויות הקשות גם של אביה, תומס, ואחיה, תומס ג'וניור. לטענתם, מייגן מנסה בכל כוחה להתכחש אליהם, והיא השתמשה במשפחת המלוכה כמקפצה לצבור תהילה ולעזור לקריירה "הלא מוצלחת" שלה. משפחה לא בוחרים!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MÁS Reino Unido (@mas.reinounido) on