כוכבת "האח הגדול" והשורדת הטרייה, אלינה לוי, שתככב בקרוב על המסך בעונה החדשה של הישרדות, תצעד ב-3.6.2020 בשביל חופה כפי שקראתם לראשונה ב-TMI ותינשא לבחיר ליבה דור פרי. אבל נראה כי למרות ההכנות המרגשות לחתונה, לוי לא תומכת נלהבת של מיסוד היחסים, לפחות לא לפני שסוגרים מעגל עם עצמך.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לוי צפתה אמש (ראשון) בפרק השני של עונתה השלישית של הדוקו ריאליטי "חתונה ממבט ראשון" והתעצבנה, עד כדי כך שבחרה לפרסם פוסט שבו הסבירה כי חתונה היא לא פתרון. וכך כתבה: "אתמול צפיתי בפרק וראיתי את הדר שנגעה לליבי כשאמרה להיות רווקה בת 33 מרגיש לי כישלון".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alina Levy (@alina___levy) on

"אז שלפה אחת מאנשי המקצוע את הפתרון והביאה לה מעטפה עם הזמנה לחתונה שלה. כל כך רציתי להיות שם, לעצור הכל ולהגיד להדר - את מדהימה ואהובה בדיוק כמו שאת, אין בך שום דבר פסול וזה שאין לך זוגיות בחייך, זה ממש לא מצביע שאת כישלון. ובטח שלא להתחתן יטשטש את התחושות האלה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Alina Levy (@alina___levy) on

"התוכנית חשובה כי היא שמה לנו מול הפרצוף שלהיכנס לזוגיות זה לא פתרון. אנחנו צריכים לחבק את החלקים שגורמים לנו להרגיש כישלון ולא לטשטש אותם על ידי זוגיות. לחבק את החלקים שנטשנו, את הילדה הכאובה שרוצה אהבה. לפגוש את עצמנו מהשורש, לפתח אינטימיות עם עצמנו, לפני שאנחנו מפתחים אינטימיות עם אדם אחר. מרגיש שחברה שמה למטרה את החתונה כמדד לכמה אנחנו מוצלחים. אם הייתי יושבת מול הזוגות בחתונה, הייתי אומרת להם שזוגיות זה לא הפתרון לכל התחושות הכואבות בפנים. זה כמו לקחת אקמול לשן שצריכה טיפול שורש. אין כמו לברוח מלפגוש את עצמנו מהשורש". 

הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)
הדר ברייר, דניס רוסקוב, חתונה ממבט ראשון (צילום: קובי מהגר)