הזוג הנוצץ של הוליווד-ישראל, דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו, שמתחילים להתרגל לסטטוס החדש כהורים, הספיקו לבחור שם לבנם הבכור. כזכור, פיק שרצתה ללדת הכי קרוב לבית, הגיעה בסוף השבוע שעבר לבית החולים איכילוב בתל אביב והעניקה לבן זוגה את הפרס הכי גדול שקיבל עד כה בקריירה הנוצצת ומלאת האוסקרים שלו. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לאחר שנערך בסוף השבוע אירוע הברית לבנם הבכור, נבחר גם שמו ההוליוודי. תכירו את ליאו טרנטינו. אם אתם ישר הולכים להקשר של השחקן המפורסם והמוערך לאונרדו דיקפריו, ששיחק בסרטו האחרון של טרנטינו, "היו זמנים בהוליווד", אתם לא היחידים. אז לא, הזוג המאושר לא קרה לבנם האהוב על שמו של השחקן, אלא על שמו של סבה של פיק, אביה של אמה, מירית שם אור. 

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו (צילום: Gareth CattermolegettyImages)
דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו (צילום: Gareth CattermolegettyImages)

כזכור, פיק בת ה-36, בתו של הזמר המוכר צביקה פיק והפזמונאית מירית שם אור, וטרנטינו בן ה-56, הכירו לפני תשע שנים. מערכת היחסים של השניים ידעה עליות ומורדות, הם נפגשו לראשונה כאשר הבמאי הגיע לישראל על מנת לקדם את סרטו "ממזרים חסרי כבוד". לאחר אותה פגישה, ניהלו השניים מערכת יחסים במשך מספר חודשים, נפרדו, אך כעבור מספר שנים שבו זה לזרועותיו של זו. פיק וטרנטינו התארסו לפני כשנתיים ונישאו בנובמבר בשנה שעברה, בטקס אינטימי ומרגש בנוכחות חברים וקרובים, בביתם המשותף בלוס אנג'לס. באוגוסט האחרון בישרו השניים כי הם מצפים לילדם הבכור. 

דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו (צילום: ניר סגל)
דניאלה פיק, קוונטין טרנטינו (צילום: ניר סגל)