נראה שחלק מהמודחים של העונה הנוכחית של "האח הגדול" נשארו חברים טובים גם מחוץ לבית הסגור. אמש (שבת) נפגשו אמילי פרי, רונן פייגנבוים ומישל מיכייב לארוחת צהריים משותפת במסעדת "המבורג" בתל אביב. זה קרה רגע אחרי שפרי ופייגנבוים שיתפו ברשתות החברתיות קטע מתוך ערוץ "האח הגדול", בו תקוה גדעון מספרת לשירלי סידיק על השיר שהקדישו ילדיה של פרי לאמם שהייתה סגורה באותה העת בבית. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ronen Faygnbaum (@ronen_faygnbaum) on

גדעון שלא חסכה בביקורת ואמרה על אחד מילדיה 'סתום ת'פה', הצליחה לעורר את זעמה של פרי שכתבה ברשתות החברתיות כך: "קבלו אותה במלא תפארתה! באחד מרגעי השפל הגדולים ביותר שהיו לתקווה בבית האח הגדול! #לשון_הרע_לא_מדבר_אליי. כמה נמוך אפשר לרדת... כמה רוע שנאה וקנאה באישה אחת בריונית?! ללגלג ולזלזל בילד ששר לאמא שלו שהוא מתגעגע? לחקות אותו לרדת עליו ולהגיד לו סתום ת׳פה? שתתבייש לה האישה הזו! מקניטה ומשפילה ילדים חסרי ישע. זו האישה".

לאחר שאכלו בהנאה את ארוחת הצהריים שלהם והשלימו פערים בנוגע לבית הסגור ולמה שקרה לאחר שיצאו ממנו, החליטו פייגנבוים ופרי להכריז מלחמה כנגד גדעון וסיפרו לצלם הפפראצי של TMI מה דעתכם עליה ועל הקשר הרומנטי שלה עם הדייר ליאור דואק. 

אמילי פרי ורונן פייגנבוים נגד תקוה גדעון (צילום: אור גפן)

מי לדעתכם יקח?
רונן:
"מי אני לא רוצה שיקח? תקוה שלא תיקח".

אמילי: "קודם כל היה אירוע מזעזע. איך שקיבלתי את הסרטון, ישר העברתי אותו לרונן".

רונן: "במשך שבועיים מהיום שבעצם יצאתי, היא לא מפסיקה לדבר עליי, כאילו אני חי בבית (האח הגדול) ולי אין אפשרות להגיב. נגמר הימים שאני יושב בשקט. רונן פייגנבוים היה לפני תקוה והוא יהיה אחרי תקוה, את תקוה ישכחו ואותי תמיד יזכרו. נגמרו הימים שאני יושב ושותק. מהיום אני לא שותק יותר על כלום, אם היא ממשיכה לדבר עליי, אני אדבר עליה עד אין סוף. לדבר על ילדים, להגיד על הילד שלה 'סתום ת'פה' זה היה פשוט בושה. בגלל זה החלטתי שאני מגיב על כל דבר שהיא אומרת בבית".

אמילי: "זה הלך והחמיר בשבוע האחרון. היא הבינה שלרדת ולהתכסח עם אנשים שנמצאים בבית זה לא משתלם לה, אז היא התחילה לדבר על אנשים שלא נמצאים בבית , שלא יכולים לענות לה. בשבוע האחרון זה ממש החמיר, אני ורונן לא יוצאים לה מהפה, זה מזעזע". 

רונן פייגנבוים, מישל מיכייב, אמילי פרי (צילום: אור גפן)
רונן פייגנבוים, מישל מיכייב, אמילי פרי (צילום: אור גפן)

מה יש לך להגיד לה? 

אמילי: "גברת תקוה תתרכזי בעצמך ושיצא לך קצת הרוח מהמפרשים כי לדבר על ילדים של אנשים אחרים זה לא מגניב, זה לא סבבה בכלל". 

מי המודח הבא? 

רונן: "אני לא יודע מי המודח הבא. אני כל הזמן אומר את הצפייה שלי ואני אעשה הכל כדי שתצא מהבית וזאת תקוה. לא מגיע לה להיות שם. האסטרטגיה שהיא עשתה כשהיינו שם, לעשות שיחות מאחוריי הגב והיום נגמר, היא מחפשת אותנו כשאנחנו בחוץ. אנחנו לא קיימים. תתקדמי הלאה נשמה.

אמילי: "זה מחמיא לי ומחמיא לך שהיא מדברת עלינו. זה אומר כמה הנוכחות שלנו בבית הפריעה לה ואיימה עליה, עובדתית. היא לא מתקדמת ולא רוצה לפתוח יותר חזיתות עם אנשים בפנים, היא התעייפה".

נהנים ביחד (צילום: אור גפן)
נהנים ביחד (צילום: אור גפן)

אתם לא מאחלים לה לזכות.

אמילי: "אנחנו לא רק מאחלים. אנחנו גם לא מאמינים שהצופים בבית מאחלים להתנהגות כזו לזכות. זה לא מודל לחיקוי".

רונן: "החלטתי שזהו נגמר. הייתי חלק מהבית הזה ואמשיך להיות עד סוף העונה ואעשה הכל כדי שהיא תצא מהבית".

צמודה לחבר. מישל מיכייב (צילום: אור גפן)
צמודה לחבר. מישל מיכייב (צילום: אור גפן)

מי חמישיית הגמר לדעתכם?
אמילי: "ברור לי שירדן תהיה בגמר ואני גם מאחלת לה להיות בגמר, אני מאוד מקווה שגם אדם יהיה בגמר".

רונן: "אני הולך עם אמילי. שירדן ואדם יהיו בגמר ואני מקווה שגם ניר".

הקשר של ליאור עם תקוה יחזיק מעמד? אמיתי?

אמילי:טילטיל אמרתי שבוע שעבר שהוא לא יחזיק מעמד רבע שעה בחוץ, ראיתי שהם רבו ואני אומרת שזה לא יחזיק גם חמש דקות בחוץ".

רונן: "אני לא קונה. אני חושב שליאור נכנס לפלונטר שקשה לו לצאת ממנו. זה בטוח לא יחזיק בחוץ. אני חושב שזה הרבה אסטרטגיה, אני לא קונה את הקשר הזה". 

מפגש כיתה (צילום: אור גפן)
מפגש כיתה (צילום: אור גפן)

חופשי ומאושר (צילום: אור גפן)
חופשי ומאושר (צילום: אור גפן)